اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

4 زیرگذر در نقاط مختلف شهر یاسوج احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج از احداث زیرگذر و روگذر در چهار نقطه پرترافیک شهر یاسوج خبر داد و گفت: مطالعات و طراحی این زیرگذرها در حال انجام و تصویب نهایی است.

4 زیرگذر در نقاط مختلف شهر یاسوج احداث می‌شود

قباد نگین‌تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شهر یاسوج تا قبل از این طرح جامع ترافیک نداشته ولی با تصویب این طرح برنامه‌ریزی در حوزه شهری به ویژه موضوع ترافیک راحت‌تر می‌شود.

شهردار یاسوج از مطالعه احداث چهار زیرگذر و روگذر در میدان شهدای نیروی انتظامی (فلکه ساعت)، تقاطع شهید چمران و خیابان جمهوری و تقاطع شصت متری به هفت تیر و میدان امام حسین (ع) خبر داد و گفت: در صورتی که اعتبارات عمرانی اجازه دهد، با تصویب شورا و مراجع ذیربط احداث این زیرگذرها به تدریج آغاز می‌شود.

وی ترافیک را یکی از معضلات شهر یاسوج خواند و بیان کرد: اگر امروز برنامه‌ریزی‌های لازم را برای کنترل و مهار ترافیک یاسوج انجام ندهیم در سال‌های آینده عملا کار خاصی برای کاهش ترافیک نمی‌توانیم انجام دهیم، پس باید امروز به فکر برطرف کردن این مشکل باشیم.

شهردار پایتخت طبیعت ایران، ورود به برخی پروژه‌های شهری را به دلایل مختلف سخت دانست و ابراز داشت: در اصلاح و تعریض خیابان جمهوری که از محورهای پرترافیک یاسوج است، بیش از 200 انشعاب اصلی و بیش از 150 انشعاب فرعی آب و برق، فیبرنوری، لوله اصلی آب شرب شهر و سیستم فشار قوی و ضعیف برق را جابه‌جا کردیم که عملا کاری سخت، زمان‌بر، پردردسر و هزینه‌بر بوده است.

این مدیر عمران شهری در یاسوج ادامه داد: برای آینده‌نگری و رفاه حال مردم باید وارد فاز اجرایی پروژه‌ها شد و از مشکلات و موانع نهراسیم، کاری که شهرداری در بلوار جمهوری انجام داد.

نگین‌تاجی تصریح کرد: اتفاق جالبی که با عملیات تعریض خیابان جمهوری یاسوج انجام شد، تغییر کاربری مغازه‌های اطراف این خیابان به تجاری و تامین مایحتاج ضروری مردم بوده که در صورت تحقق کامل این امر شاهد هستیم که بخش زیادی از بار ترافیک در مرکز شهر به این خیابان کشیده می‌شود و خیابان جمهوری به یک قطب تجاری در شهر پرترافیک یاسوج تبدیل خواهد شد.‌

وی اظهار امیدواری کرد تا با اجرای این پروژه‌های شهری در راستای توسعه همه‌جانبه شهر یاسوج به عنوان نماد استان کهگیلویه و بویراحمد گام برداریم و در سال‌های آینده شاهد بهبود بار ترافیک و وجود زیرساخت‌های مناسب گردشگرپذیری باشیم.

گفتنی است، احداث نخستین زیرگذر و روگذر یاسوج (پل ابوذر) تا حد زیادی موجب رضایت مردم و گردشگران و زیبایی شهر شده اگر چه این پل مهم هنوز نیاز به ساماندهی بیشتری دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول