اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از بررسی‌های فراوان

نخستین زیرگذر شوشتر وارد فاز اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر فنی شهرداری شوشتر گفت: نخستین زیرگذر این شهرستان در شرایط کنونی از نظر طراحی در شرایط پایانی قرار دارد و در حال بررسی وضعیت برای اجرای آن هستیم.

نخستین زیرگذر شوشتر وارد فاز اجرایی می‌شود

محمد نجارزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: نخستین زیرگذر شوشتر در محل کمربندی این شهرستان طراحی شده است و همه امور مربوط به نقشه‌های فاز صفر و فاز نخست طراحی از طرف مشاور طرح انجام شده است.

وی افزود: در شرایط کنونی نقشه‌های طراحی شده از طرف مشاور باید به تائید استانداری خوزستان برسد و به این دلیل همه نقشه‌های طراحی شده به فرمانداری شوشتر تحویل داده خواهد شد.

نجارزاده با اشاره به اینکه در سال‌جاری اعتبار بسیار خوبی برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: در سال‌جاری بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی شهرستان شوشتر برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است که پس از تائید نقشه‌ها در این باره اقدام خواهدشد.

رئیس دفتر فنی شهرداری شوشتر با اشاره به بررسی‌های لازم برای خطوط لوله موجود در محدوده اجرایی این طرح تاکید کرد: خطوط لوله آب، گاز و فاضلاب در محدوده اجرایی این پروژه بزرگ شهری همگی از طرف دستگاه‌های اجرایی به شهرداری طی استعلام‌هایی اطلاع داده شده است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی تنها منتظر تائید طرح‌های تهیه شده از طرف استانداری هستیم تا مشاور طرح برای نقشه‌های اجرایی و سازه‌ای در این باره اقدام کند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول