اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اجرای 13 پروژه فرهنگی دینی در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اجرای 13 پروژه فرهنگی دینی در شهرها و روستاهای کنگان در سال جاری خبر داد.

اجرای 13 پروژه فرهنگی دینی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدانشناس شامگاه پنجشنبه در بازدید از طرح‌های در دست احداث مذهبی و دینی اظهار داشت: در دولت نهم و دهم شاهد رشد و توسعه زیرساخت‌های دینی در سراسر کشور هستیم و در کنگان نیز اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی برنامه‌های دینی باید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد و باید به گونه‌ای عمل کنیم که جوانان با شوق و رغبت جذب این برنامه‌ها شوند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: سفر ارزشمند و با برکت مقام معظم رهبری به کنگان اهمیت زیادی داشته و از سال گذشته تاکنون شاهد برکات ارزنده این سفر هستیم.

یزدان‌شناس تصریح کرد: چند پروژه بزرگ و عام‌المنفعه از برکت این سفر در شهرستان کنگان در دست اجراست و امیدوار هستیم شاهد رونق و رشد شهرستان در تمام عرصه‌ها باشیم.

وی از اجرای 13 پروژه فرهنگی دینی در کنگان خبر داد و اذعان داشت: ساخت 11 خانه عالم و احداث دو دبیرستان معارف اسلامی در این شهرستان از جمله این پروژه‌هاست.

فرماندار کنگان یادآور شد: در شرایطی که دشمنان هجمه‌های سنگینی برای زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی به کار برده‌اند باید با تمام توان و با افزایش کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

یزدان‌شناس افزود: احداث مجموعه‌های فرهنگی و تجهیز اماکن دینی و فرهنگی باید با همت همه مسئولان عملیاتی و اجرایی شود و به فضل خدا بتوانیم به خوبی از عهده این مهم برآییم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول