اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشکده پزشکی مشهد خبر داد

2 برابر شدن ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی مشهد گفت: در سال تحصیلی 92-91 ظرفیت پذیرش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از طریق کنکور سراسری 2 برابر شده است.

2 برابر شدن ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ناصر سرگلزایی پیش از ظهر امروز در همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در مسجد حضرت زهرا در پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد اظهار کرد: تعداد افزایش دانشجویان از 100 نفر در هر سال جدید به بیش از 200 نفر رسیده است.

وی در ادامه با اشاره اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای سال جدید تحصیلی تصریح کرد: در سال جدید بهسازی و بازسازی خوابگاه‌ها انجام شده است تا دانشجویان غیربومی به لحاظ اسکان دچار مشکل نشوند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی مشهد بهترین مکان برای  کمک­های مالی در مواقع ضروری به دانشجویان را صندوق قرض‌الحسنه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دانست و ادامه داد: این صندوق منبع بسیار خوبی برای دریافت کمک هزینه­‌های تحصیلی برای دانشجویان است.

سرگلزایی در ارتباط با دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه های فرهنگی خاطرنشان کرد: در سال 91 دانشگاه علوم پزشکی مشهد تنها دانشگاهی بوده است که تولید محصولات فرهنگی را توسط دانشجویان داشته است.

وی در این راستا افزود: همچنین دانشجویان این دانشگاه رتبه سوم را در جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه­های علوم پزشکی مشهد کسب کرده­اند و در قسمت­های مختلف مقالات مختلفی را ارائه نموده­اند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده پزشکی مشهد با اشاره به اجرای همایش توجیهی برای دانشجویان جدیدالورود در تک تک دانشکده­‌ها به صورت جداگانه تاکید کرد: این همایش­ها برای این است که دانشجویان جدیدالورود با فعالیت­های دانشکده‌­ها آشنایی کامل پیدا کنند.

سرگلزایی در این راستا ادامه داد: همچنین اردوهایی برای دانشجویان مستقر در خوابگاه­ها در نظر گرفته شده است که لزوم آن توجیه  قوانین خوابگاهی و سایر موارد لازم برای دانشجویان خوابگاهی است.

وی با اشاره به تشکل­های دانشجویی که در دانشگاه وجود دارد، تصریح کرد: اردوهایی را نیز تشکل­ها برای دانشجویان در نظر گرفته­‌اند که در این اردوها به معرفی فعالیت­های تشکل­های خود پرداخته و دانشجویان در صورت تمایل می­توانند در فعالیت­های تشکل­ها شرکت کنند.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول