اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل خبر داد

اجرای 45 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در آمل

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آمل از اجرای 45 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

اجرای 45 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی حیدریان ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه این تعداد برنامه در سطح حوزه‌های 28 گانه مقاومت و 400 پایگاه بسیج این شهرستان صورت می‌گیرد، یادآور شد: برگزاری رزمایش گردان عاشورا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه 90 درصد برنامه‌های هفته دفاع مقدس به صورت مردمی انجام می‌شود، تصریح کرد: حضور مردم در این برنامه‌ها چشمگیر است.

حیدریان با اشاره به اینکه به مناسبت این هفته نمایشگاه دلنوشته‌های شهدا به اجرا درمی‌آید، بیان کرد: تجلیل از هنرمندان عرصه جهادی نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با اعلام اینکه بررسی نقش زنان در دفاع مقدس نیز به مناسبت این هفته در حسینیه سپاه آمل صورت می‌گیرد، افزود: یادواره شهدای زنام ایثارگر و همایش عفاف و حجاب و ارزش‌های دینی از دیگر برنامه‌های این ناحیه در حوزه بانوان است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه همایش تجلیل از رزمندگان ثامن‌الائمه و بزرگداشت مقام امامزاده ابراهیم (ع) نیز در ایام هفته دفاع مقدس در آمل صورت می‌گیرد، ادامه داد: همایش بزرگ سرداران بخش لاریجان نیز نیز روز چهارشنبه در این بخش صورت می‌گیرد.

وی از وجود 23 هزار دانش‌آموز عضو بسیج در این شهرستان خبر داد و پشتوانه‌های مردمی سپاه و بسیج را از جمله افتخارات این بخش عنوان کرد.

انتهای ‌پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول