اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

بسته‌های ظرفیت گردشگری زنجان باید تهیه و ارائه شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به فقدان پکیج ظرفیت‌های استان زنجان در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه گردشگری گفت: این پکیج‌ها، باید تهیه و ارائه شود.

بسته‌های ظرفیت گردشگری زنجان باید تهیه و ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسعود بیات امروز در مراسم معارفه خود با تقدیر از تلاش‌های مدیرکل قبلی ابراز امیدواری کرد، بتواند از تجربیات وی در دوران مدیریت خود استفاده کند.

وی با اشاره به فقدان پکیج ویژه استان زنجان در امور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: این پکیج‌ها باید تهیه و ارائه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان بازدیدکننده زیادی دارد‌، تصریح کرد: مشکل اینجاست که بازدیدکننده‌ها پس از بازدید، زنجان را برای اقامت در استان دیگری ترک می‌کنند و تنها چیزی که می‌ماند بازدید گردشگران از چند محل دیدنی استان است.

این مسئول تصریح کرد: مشکل استان زنجان عدم ارائه پکیج گردشگری است که موجب ناشناخته ماندن ظرفیت استان زنجان شده است.

بیات در بخش دیگری از سخنان خود به طبیعت بکر شهرستان طارم و علاقه طبیعت‌گردان برای بازدید از این مناطق اشاره کرد و گفت: این منطقه و همچنین سلطانیه یک مهمانسرای آبرومند برای اقامت ندارد.

وی تاکید کرد: پکیج‌های ظرفیت‌های استان زنجان متناسب با ذائقه مختلف مردم باید تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان مدیران مراکز اقامتی فعال در سطح استان زنجان را به همکاری دعوت کرد و افزود: استان زنجان باید مسیر گذر برای مناطق گردشگری مهم استان‌های مجاور از جمله تخت سلیمان باشد.

این مسئول به نزدیکی زنجان به تخت سلیمان اشاره کرد و گفت: استان زنجان باید این ظرفیت و همچنین دیگر ظرفیت‌های موجود در استان زنجان برای توسعه استفاده بهینه کند.

بیات دیگر هدف خود را جذب سرمایه‌گذاران در امور میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: مسئله فقط جذب سرمایه‌گذار در این بخش نیست بلکه همراهی و فراهم‌کردن زیرساخت‌ها از دیگر اهداف است.

وی از تشکیل کمیته‌ای با حضور افراد موثر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: این کمیته برای جذب گردشگر تشکیل می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان بر لزوم اخلاق‌مداری در مجموعه مدیریتی خود تاکید کرد و کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را دعوت به رعایت اخلاق اسلامی کرد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول