اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود اماکن فراوان گردشگری

نایین به اداره گردشگری مستقر در این شهرستان نیاز دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نایین در مجلس گفت: این شهرستان 2 هزار سال قدمت و تعداد زیادی اماکن گردشگری دارد، اما اداره گردشگری ندارد و مسئولیت آن را تنها یک نمایندگی بر عهده دارد.

نایین به اداره گردشگری مستقر در این شهرستان نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید حمیدرضا طباطبایی‌نایینی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نایین با اشاره به اینکه آب مشکل تمامی نقاط استان اصفهان است، اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود به مشکلات اجتماعی کشاورزان در مسیر اجرای خط دوم انتقال آب به طول 20کیلومتر رسیدگی شود چرا که هم پیمانکار و هم بودجه آن آماده است.

وی با بیان اینکه این مشکل در شورای تأمین استان قابل رفع است، افزود: خط انتقال آب شیرین به انارک با دستور اجرایی آب منطقه‌ای هم در دست اقدام است.

نماینده مردم شهرستان نایین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه‌خیز بودن منطقه شرق و شهرستان نایین تصریح کرد: جاده نایین پس از انارک و خور دو طرفه و حادثه‌خیز است که البته طرح بزرگراه و مصوبات آن آماده است، اما باید تأمین اعتبار شود.

وی با بیان اینکه دولت بودجه‌ای محدود برای این امر اختصاص داده است، درخواست کرد جاده‌سازی این قسمت جزو مهر ماندگار محسوب شود.

طباطبائی نایینی به مشکلات حوزه صنعت و نیز قطعه‌سازان نایینی پرداخت و گفت: عمده کارخانه‌جات قطعه‌سازی و کاشی‌سازی استان اصفهان در نایین است و باید فکری جدی برای معضلات آنها کرد.

وی افزود: برخی از کارخانه‌های کاشی‌سازی درگیر مجوز نهایی و اعتبارات تخصصی هستند.

نماینده مردم شهرستان نایین در مجلس شورای اسلامی به مشکلات درمانی این شهرستان اشاره کرد و گفت: گروه پزشکی و درمانی نایین با توجه به پذیرش بیمار از شهرستان خور کامل نیست.

وی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان درخواست کرد، تکمیل بیمارستان افضلیان و انتقال زمین به خیر اقدام شود که با هزینه‌ای معادل 15 میلیارد تومان این بیمارستان ساخته شود.

طباطبائی نایینی در بحث تجهیزات بیمارستانی افزود: هم نایین و هم خور تجهیزات کافی برای درمان ندارند و این در حالی است بسیار موارد تصادفی به لحاظ مسافت و موقعیت جغرافیایی به این شهرستان مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به بخش گردشگری و قدمت 2 هزار ساله نایین گفت: شهرستان نایین اداره گردشگری ندارد و اداره گردشگری واحد نایین در حد نمایندگی است که باید به اداره تبدیل شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول