اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

استاندار زنجان خبر داد

فعالیت 500 پژوهشگر در تدوین سند تحول آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به برخی از ویژگی‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: 500 نفر در تدوین این سند فعالیت داشتند.

فعالیت 500 پژوهشگر در تدوین سند تحول آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: تدوین سند تحول بنیادین یکی از اقدامات مطلوب دولت در زمینه ارتقای سطح سیستم آموزشی در کشور بود.

وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در سیستم آموزشی آموزش و پرورش افزود: خوشبختانه در استان زنجان نیز اقدامات مطلوبی صورت گرفته و در سال جاری 14 رتبه زیر 100 در کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان زنجانی کسب شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه همه این 14 دانش‌آموز دست پرورده آموزش و پرورش بودند، افزود: کسب این رتبه‌های برتر موجب افتخار استان است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از ویژگی‌های موجود در زمان بازگشایی مدارس افزود: با اینکه هر سال مهر ماه وجود دارد و مدارس هر سال در این زمان آغاز به فعالیت می‌کنند، ولی باز هم با نو شدن سال تحصیلی تب و تاب خاصی در جامعه ایجاد می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از سازمان‌های بزرگ کشور است، افزود: در حال حاضر خانواده‌ای در جامعه نداریم که به نحوی با آموزش و پرورش در ارتباط نباشد، چرا که همه خانواده‌ها یا به عنوان معلم و یا به عنوان دانش‌آموز عضوی از خانواده بزرگ آموزش و پرورش هستند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط دولت نهم و دهم در زمینه آموزش و پرورش افزود: در این بحث از ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شده و در بسیاری از زمینه‌ها دغدغه‌ها در بحث آموزش و پرورش کاهش یافته است.

استاندار زنجان همچنین با اشاره به استفاده از ظرفیت مردم در انجام فعالیت‌های آموزشی و پرورشی افزود: این امر نیز موجب هرچه موفق‌تر اجرا شدن برنامه‌های آموزشی در کشور می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول