اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

شهادت‎طلبی را به دوران جنگ منحصر نکنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بوشهر گفت: شهادت و شهادت‎طلبی مخصوص و منحصر به دوران جنگ نیست و در هر زمانی باید جاری باشد.

شهادت‎طلبی را به دوران جنگ منحصر نکنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه حجت‌الاسلام حسین دشتی پیش از ظهر امروز در همایش هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهادت در همه دوره‎ها بوده و این مسیر برای همیشه ادامه خواهد یافت و امروز هم می‎توان با یاد خدا و برای خدا زندگی کرد و در راه خدا شهید شد.

وی افزود: پدیده‎های مادی با گذر زمان فراموش می‌شوند و اگر انسان خود را اسیر مادیات کند همراه آنان فانی و فراموش می‎شود.

دشتی ادامه داد: این در حالی است که اگر انسان خود را با یک امر جاودانه مرتبط کند برای همیشه جاودان می‎شود مانند شهدای ما که در جنگ تحمیلی با توسل به امام حسین(ع) و واقعه کربلا خود را در اذهان همه ملت‎های دنیا جاودانه کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ص) استان بوشهر اظهار داشت: حق و ارزش‎ها می‎ماند و جاودان است و انسان‎هایی که جاودانه برای خدا زندگی کردند و شهید شدند جاودانه خواهند شد.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: در شهر گناوه هزار سال است که امامزاده‌ای به خاک سپرده شده است و در کنار آن هزاران قبر وجود دارد ولی این امامزاده جاودان مانده است.

وی اضافه کرد: بسیجیان در جنگ هشت ساله با دشمنان مسئله ترس از مرگ را حل کردند و با عشق به لقاءالله به سوی مرگ می‎شتافتند و شهید راه حق شدند.

دشتی بیان کرد: شهادت راه مردان خداست و آنان که برای دفاع از ناموس و میهنشان جانانه می‎جنگند هراسی از مردن ندارند.

امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: امروز رسالت سنگینی بر عهده ماست و باید امانتداران خوبی برای انقلاب اسلامی که یادگار شهدا و امام راحل است باشیم و ارزش‎ها و آرمان‎های انقلاب را به خوبی پاسداری کنیم.

در این همایش به دو نفر از مدال‌آوران رقابت‎های پارا المپیک، آقایان سجاد نیک پرست و سید عرفان حسینی لیراوی هدایایی اهدا شد.

همچنین از سه نفر از وبلاگ‌نویسان بسیجی شهرستان گناوه تجلیل شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول