اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان البرز:

216 سارق در شهرستان البرز دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: 216 سارق در نیمه نخست سال جاری در این شهرستان دستگیر شدند.

216 سارق در شهرستان البرز دستگیر شدند

عباس رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: شهرستان البرز به لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر عبوری پایتخت، مهاجرپذیری، وجود شهرک‌های صنعتی نظیر شهر صنعتی البرز و لیاء از شهرستان‌های با اهمیت استان قزوین است.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در سال جاری شاهد کاهش جرایم بوده‌ایم به طوری که طی شش ماه ابتدای سال جاری هیچ گونه جرایم خشنی در این شهرستان رخ نداده است.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز بیان کرد: در این مدت فعالیت‌های مختلفی در حوزه پلیس شهرستان البرز صورت گرفته که موجب افزایش کشفیات پلیس آگاهی و کاهش قابل توجه جرایم شده است.

رحمانی تصریح کرد: با تلاش مأموران این شهرستان در وقوع سرقت احشام 67 درصد، کیف‌قاپی 37 درصد، سرقت مغازه 65 درصد و سرقت موتورسیکلت 17 درصد کاهش داشته‌ایم.

این مسئول ادامه داد: همچنین در ابتدای سال جاری تاکنون در اجرای طرح امنیت اجتماعی 700 دستگاه خودرو، 800 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف، دو باند فساد متلاشی و 216 سارق و 24 قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز عنوان کرد: در حوزه درون شهری در این مدت در میزان کشته‌ها 86 و مجروحان 38 درصد کاهش و در حوزه برون شهری تعداد فوتی‌ها 18 درصد کاهش داشته است.

رحمانی اعلام کرد: تعامل، همراهی و همدلی مسئولان شهرستان البرز از جمله تعامل دستگاه قضا و ناجا در این شهرستان در سطح خوبی که منجر به ارتقای امنیت و خدمت هرچه بیشتر به مردم شده است.

این مسئول اضافه کرد: ارتباط خوب پلیس و مردم موجب توانمندی همکاران در سطح منطقه شده است و امیدواریم بتوانیم با تعامل و ارتباط نزدیک، رضایتمندی مردم را افزایش و احساس امنیت را هرچه بیشتر رشد دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز توضیح داد: با تکیه بر تجربیات به دست آمده و اطلاعات مردمی طی این مدت میزان کشفیات مواد مخدر 100 درصد افزایش داشته است که در این راستا عملیات پاکسازی مناطق آلوده در چند مرحله به اجرا درآمده و نتایج خوبی به دست آمده است.

رحمانی در خاتمه یادآور شد: هدف اصلی پلیس، بالا بردن احساس امنیت در جامعه، برخورد شدید با تبهکاران، بالا بردن سطح دانش فنی و تخصص پرسنل و تکریم هویت انسانی افراد جامعه است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول