اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز خبر داد

دستگیری 19 فروشنده مواد مخدر و سارق در تبریز

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز گفت: با اجرای طرح پاکسازی در یکی از مناطق آلوده این شهرستان تعداد 19فروشنده مواد مخدر و سارق دستگیر و چهار دستگاه خودرو توقیف شد.

دستگیری 19 فروشنده مواد مخدر و سارق در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب حاذق ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور پیشگیری از جرایم و دستگیری سارقان، طرح پاکسازی با حضور تعدادی از عوامل کلانتری 14 و یگان امداد تبریز به مرحله اجرا درآمد.

وی در ادامه ضمن اشاره به تعداد دستگیرشدگان گفت: در این طرح تعداد دو سارق مغازه حین سرقت، یک نفر سارق لوازم داخل خودرو و شش نفر در خصوص خرید و فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز تصریح کرد: تعداد 10 نفر در خصوص استعمال مواد مخدر و تشکیل خانه مجردی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

حاذق در ادامه تاکید کرد: در این طرح تعداد چهار دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ دلالت شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز ضمن اشاره به همکاری مردم با پلیس گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به نیازهای همشهریان است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با شماره تلفن197 تماس گرفته و پیشنهاد، انتقاد، شکایت و تقدیر خود را در خصوص عملکرد پلیس به سلسله مراتب فرماندهی انتقال دهند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول