اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از سال تحصیلی؛

زنگ مقاومت در همدان نواخته شد‌

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از شروع سال تحصیلی زنگ مقاومت به صورت نمادین در مدرسه شهید مقصودی همدان و همزمان در مدارس سراسر استان به صدا در‌‌آمد.

زنگ مقاومت در همدان نواخته شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، زنگ مقاومت با حضور معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی‌فقیه در همدان، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در مدرسه راهنمایی شهید مقصودی همدان به صدا درآمد.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار کرد: زنگ مقاومت یادآور رشادت‌های هشت ساله ملت‌،‌ دانش‌آموزان و ایثارگران سرافراز در مقابل کفر و استکبار جهانی است.
‌عبدالرضا آزادی افزود: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی ایستادگی و مقاومت کردند و با پایمردی و عزت شکوفایی و سرافرازی امروز کشور را رقم زدند.
وی تأکید کرد: شکوفایی و پیشرفت امروز کشور نشأت گرفته از مقاومت رزمندگان و ایثارگرانی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه مقابل دشمن ایستادند و الگویی تمام عیار را به ملت‌های مسلمان ارائه کردند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان در روزهای خون و حماسه سنگر مدرسه را رها کرده و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: 36 هزار دانش‌آموز شهید جان خود را نثار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کردند تا امروز ملت ایران آزاد و سرافراز به عنوان الگوی شهادت و ایثار به دنیا معرفی شود.
وی گفت: بیداری جهان اسلام، مسلمانان و مستضعفان جهان از دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران ناشی می‌شود و استکبار جهانی همانند روزهای جنگ تحمیلی دلهره و اضطراب را در خود احساس می‌کند.
در پایان این مراسم نیز یادمان شهدای مدرسه شهیدتیموری افتتاح شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول