اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور؛

زنگ مهر و مقاومت در مدارس گنبدکاووس طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: سال تحصیلی جدید همزمان با طنین انداز شدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس گنبدکاووس آغاز شد.

زنگ مهر و مقاومت در مدارس گنبدکاووس طنین‌انداز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امام جمعه گنبدکاووس زنگ مهر و مقاومت را به صورت نمادین در هنرستان شهید سیاوش ناصری شهر این شهرستان به صدا درآورد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین سبحانی در جمع دانش‌آموزان این هنرستان با تاکید بر اهمیت علم‌آموزی در اسلام و توصیه پیامبر و ائمه به فراگیری علم ودانش گفت: براساس آموزهای دینی، علم‌آموزی باید همراه با تزکیه باشد.
وی بر ضرورت توجه به تزکیه نفس در کنار فراگیری علم روز تاکید کرد و افزود: دانش‌اندوزی بهترین فعالیت برای جوانان و نوجوانان است زیرا دانش‌آموزان با فراگیری علم و دانش آینده روشن کشور را می‌سازند.
امام جمعه گنبدکاووس نقش معلم را در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان بسیار مهم دانست و گفت: معلمان باید در راستای رشد معنوی دانش آموزان تلاش بیشتری داشته باشند، زیرا بخش مهمی از تربیت و پرورش دانش‌آموزان به دست معلمان است.
امام جمعه گنبدکاووس با تبریک هفته دفاع مقدس به تشریح اهداف دشمن در حمله ناجوانمردانه به کشور ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: دشمنان می‌خواهند نظام اسلامی را از راه‌های  گوناگون نابود کنند و در این راه از هیچ توطئه‌ای فروگذار نیستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی ترور دانشمندان، از بین بردن زیرساخت‌های جامعه را از توطئه‌های دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: ‌با وجود همه این توطئه‌هایی که دشمن در طول عمر انقلاب انجام داده ایران در حال حاضر کشوری قدرتمند است که برای کشورهای جهان الگوست.
این مراسم با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس، معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس و مسئولان شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول