اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

زنگ مقاومت در 200 آموزشگاه اسدآباد نواخته شد‌

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با سال تحصیلی جدید زنگ مقاومت در 200 آموزشگاه اسدآباد به صدا درآمد.

زنگ مقاومت در 200 آموزشگاه اسدآباد نواخته شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با سال تحصیلی جدید زنگ مقاومت در دبیرستان حضرت خدیجه(ع) شهر اسدآباد به صدا درآمد.
معاون اداره کل آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در این مراسم از اجرای دو طرح ساماندهی ساعات و فضای آموزشی در سطح استان خبر داد و افزود: امسال با ساماندهی فضای آموزشی در مقطع ابتدایی 173 مدرسه از شیفت بعد از ظهر به شیفت صبح منتقل شده‌اند که در کل 90 درصد مدارس در سه دوره تحصیلی در شیفت صبح اداره می‌شوند.
معصومه معصومیان با اشاره به نقش‌آفرینی زنان در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: باید با ارائه خاطرات دفاع مقدس دانش‌آموزان و نسل سوم انقلاب را با این گنجینه مهم در تاریخ ایران اسلامی آشنا کنیم.
امام جمعه اسدآباد نیز در همین رابطه اظهار کرد: آنچه موجب ایمان و علاقه ملت ایران به دین اسلام شده و برای پاسداری از آنان به جنگ تحمیلی تن داده‌اند و انقلاب کردند تربیت فرزندان سالم، متعهد و بانشاط بوده که برای دفاع از اسلام به پا خاسته‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد با تأکید بر رعایت حجاب و عفاف در بین دانش‌آموزان از آنان خواست با علم اندوزی، امانت‌دار خوبی برای جامعه در دفاع از انقلاب و پایداری آن باشند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه امسال 18 هزار دانش‌آموز سال تحصیلی خود را آغاز کردند، گفت: یک هزار و 600 نفر پرسنل و نیروی فرهنگی در 200 مدرسه و اداره آموزش و پرورش مشغول خدمت هستند.
سلیمان نظری‌دوست با اشاره به اینکه از 200 مدرسه در سطح شهرستان 20 مدرسه هوشمند هستند، ادامه داد: تعداد 15 مدرسه قرآنی در این شهرستان راه‌اندازی شده که 4 هزار دانش‌آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند.
وی در پایان گفت: در سال گذشته دانش‌آموزان شهرستان اسدآباد در زمینه قرائت قرآن و داستان و فیلم کوتاه رتبه نخست کشوری را از آن خود کردند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول