اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی ری عنوان کرد

افزایش قدرت خرید شهروندان با برپایی نمایشگاه‌های پاییزه

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی، تولیدی، خدماتی و فنی شهرستان ری گفت: برپایی نمایشگاه‌های فصلی یکی از تدابیر دولت برای تامین رفاه و آسایش شهروندان و افزایش قدرت خرید آنها است.

افزایش قدرت خرید شهروندان با برپایی نمایشگاه‌های پاییزه

محمد کاووسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، برپایی نمایشگاه‌های فصلی را یکی از تدابیر دولت برای تامین رفاه و آسایش شهروندان و افزایش قدرت خرید آنها عنوان کرد و گفت: یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های نمایشگاه‌‌های فصلی، ایجاد توازن بین تقاضا و عرضه است.

رئیس مجمع امور صنفی، تولیدی، خدماتی و فنی شهرستان ری اظهار داشت: در نمایشگاه پاییزه با توجه به فصل بازگشایی مدارس، عرضه لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش در اولویت قرار دارد و به همین منظور بیش از 70 درصد غرفه‌های نمایشگاه برای عرضه این اقلام تجهیز شده‌اند و بقیه غرفه‌ها نیز اقدام به فروش مایحتاج عمومی، مواد غذایی و پروتئینی با قیمت کارشناسی شده می‌کنند.

به گفته وی، اولویت‌بندی نمایشگاه براساس تقاضای خریداران منافعی را به همراه دارد که شاخص‌ترین آن کاهش اتلاف وقت برای خریداران و دیگری ایجاد رقابت سالم برای عرضه کالای بهتر و ارزان‌تر در میان فروشندگان است.

 

کاووسی در ادامه افزود: به منظور ایجاد بستری مناسب برای حمایت و افزایش قدرت خرید شهروندان، اجناس نمایشگاه با تخفیف پنج تا 20 درصدی عرضه می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که استقبال چشمگیر شهروندان از غرفه‌ها و دست پر بیرون رفتن آنها از نمایشگاه، حاکی از افزایش میزان رضایت آنها نسبت به قیمت کالاهاست.

رئیس مجمع امور صنفی، تولیدی، خدماتی و فنی شهرستان ری ابراز داشت: بر اساس آمارهای میدانی به دست آمده علاوه بر شهروندان ری درصد قابل توجهی از اهالی روستاها و شهرهای هم‌جوار نیز برای برخورداری از خدمات کمی و کیفی نمایشگاه فروش پاییزه به این مکان مراجعه کرده‌اند که این موضوع را می‌توان در راستای موفقیت‌آمیز بودن رسالتی که برای ارائه خدمات به شهروندان برعهده داریم به فال نیک گرفت.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول