اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

تک فروشی در نمایشگاه‌ها از نقاط ضعف این صنعت تلقی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: تک‌فروشی کالا‌ها باید از سیستم صنعت نمایشگاه حذف شود چرا که این عمل از نقاط ضعف نمایشگاه محسوب می‌شود.

تک فروشی در نمایشگاه‌ها از نقاط ضعف این صنعت تلقی می‌شود

عوض حیدر‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه امروزه برگزاری نمایشگاه‌ها در دنیا در حکم یک صنعت است، اظهار کرد: سراسر دنیا به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف به چشم یک صنعت نگاه می‌کنند و طی سال‌های گذشته در نظام جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای به آن شده است.

وی با تاکید بر اینکه طی سال‌های گذشته نمایشگاه‌های بین‌المللی در تهران و در برخی از استان‌ها از جمله استان اصفهان برگزار شده است، ادامه داد: همچنین اصفهان علاوه بر برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه برگزاری نمایشگاه‌های ملی و استانی در سطح کشور فعالیت می‌کند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی صنعت نمایشگاه را بستری برای نشان دادن توانمندی‌های برتر جمهوری اسلامی ایران و به ویژه اصفهان دانست و تصریح کرد: همچنین نمایشگاه‌ها علاوه بر معرفی کالا‌ها و محصولات به بازدید‌کنندگان با استفاده از نقطه‌نظرات شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌ها به بهبود کیفیت صنعت نمایشگاه می‌پردازند.

وی به مکان فعلی نمایشگاه بین‌المللی استان به عنوان یکی از نقاط ضعف صنعت نمایشگاه در اصفهان اشاره کرد و افزود: محل قدیمی نمایشگاه اصفهان در مکانی محدود قرار دارد که دسترسی به این مکان نیز تا حدودی سخت است.

حیدر‌پور با بیان اینکه با انتقال نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به کنار گذر شرق استان مشکلات موجود در این زمینه برطرف می‌شود، تاکید کرد: همچنین نمایشگاه‌ها از خدمات جانبی و ارائه‌ای و فروش محصولات محروم بودند و مسئولان نمایشگاه باید زیر‌ساخت‌های مورد نیاز را در این حوزه ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل محدود بودن فضای فعلی نمایشگاه اصفهان، ابعاد وسیع توانمندی‌های داخلی کم‌تر در این حوزه به نمایش گذاشته شده است، اضافه کرد: همچنین اطلاع‌رسانی‌ها در حوزه برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی، ملی و استانی در سطح استان ضعیف بوده است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: تک‌فروشی کالا‌ها و تولیدات باید از سیستم صنعت نمایشگاه حذف شود و فروش موردی کالا‌ها در نمایشگاه‌ها از نقاط ضعف صنعت نمایشگاه تلقی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان استان باید در کنار مکان نمایشگاه بازاری را برای فروش کالا‌های ارائه شده در نمایشگاه ایجاد کنند، اظهار کرد: توسعه صنعت نمایشگاه در اصفهان نیازمند طراحی یک فضای مناسب و فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز در این حوزه بر اساس این طرح جامع است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول