اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

نمایشگاه گوهر مستور در باقرشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس که یادآوری روزهای دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، نمایشگاه گوهر مستور در باقرشهر برگزار می‌شود.

نمایشگاه گوهر مستور در باقرشهر برگزار می‌شود

جمشید سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در روزهای جنگ و خون و حماسه با اعلام این مطلب گفت: امروز پس از گذشت 32 سال از روزهای آغازین جنگ تحمیلی وظیفه و تکلیف ما است که از نام‌آوران و حماسه‌سازان سال‌های دفاع مقدس یاد کنیم و پیام آنان را به نسل‌های پس از جنگ برسانیم.

شهردار باقرشهر هدف از برگزاری نمایشگاه گوهر مستور را آشنایی بیشتر شهروندان با اهمیت حجاب در اسلام اعلام کرد و افزود: در فرهنگ غنی اسلام، بر رعایت حجاب بسیار تاکید شده است و ترویج فرهنگ را یکی از وظایف مسئولان و دست‌اندرکاران می‌داند زیرا عفاف و حجاب، یکی از عناصر اساسی و اصولی فرهنگ جامعه اسلامی ماست و بدون شک، پوشش زن در برابر مردان بیگانه، یکی از ضروریات دین اسلام است.

وی ضمن قدردانی از مجریان این نمایشگاه از شهروندان دعوت کرد حتماً از این نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است، این نمایشگاه توسط ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) و بسیج خواهران یکی از حوزه‌های این ناحیه و با مشارکت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر به مدت یک هفته از تاریخ 01/07/91 در بلوار سی متری امام خمینی (ره) مقابل مسجد جامع ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، این نمایشگاه در 11 غرفه با موضوعیت حجاب و عفاف در ارتباط با موضوعات حجاب در روایات و احادیث، حجاب ار منظر شهدا، انواع پوشش در دوران‌های مختلف از میلاد مسیح تا عصر کنونی و همچنین غرفه‌های فروش کتاب برگزار می‌شود.

در روز افتتاحیه با حضور خواهران ایثارگر نان صلواتی داغ در اختیار شهروندان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول