اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان:

35 هزار دانش‌آموز در مدارس دشتستان ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: از ابتدای زمان ثبت‌نام تاکنون تعداد 35 هزار دانش‌آموز در مدارس دشتستان ثبت‌نام کردند.

35 هزار دانش‌آموز در مدارس دشتستان ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان عباسعلی اسدی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی جدید پدیده مبارکی است و باید نهایت استفاده را از این ایام ببریم و فضای علم و دانش را تقویت کنیم.

وی افزود: از ابتدای تابستان تاکنون شاهد تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی بودیم و بحمدالله هم‌اکنون شاهد آمادگی کامل این مجموعه هستیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: با همت کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان شاهد سازمان‌دهی 2 هزار و 700 نفر از فرهنگیان دشتستان بوده‌ایم.

اسدی با بیان اینکه عملیات ثبت‌نام از دانش‌آموزان دشتستانی با موفقیت صورت پذیرفته است اضافه کرد: بر اساس آمار موجود تاکنون عملیات ثبت‌نام 35 هزار دانش‌آموز دشتستانی با موفقیت انجام شده است.

وی بیان کرد: به‌منظور ایجاد روحیه انقلابی در میان دانش‌آموزان اقدامات خوبی در شهرستان شاهد بوده‌ایم و حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته در عرصه‌های بسیج حوزه‌ بسیج دانش‌آموزی زینب‌ کبری (س) شهرستان دشتستان موفق به کسب رتبه اول استان شد.

اسدی متذکر شد: اعزام تمام دانش‌آموزان پایه دوم متوسطه به مناطق عملیاتی از طرح‌های اثرگذار آموزش و پرورش دشتستان به‌ منظور آشنایی دانش‌آموزان با دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد اعزام یک‌هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان دختر پایه دوم دبیرستان در مهر ماه سال تحصیلی جدید خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اذعان کرد: شهرداری و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان همکاری خوبی با ستاد پروژه مهر داشته‌اند و از ایشان تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول