اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی خبر داد

سرکشی به 9 هزار نفر از خانواده شهدا در راستای اجرای طرح سپاس

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از سرکشی به 9 هزار و 317 نفر از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در قالب طرح سپاس خبر داد.

سرکشی به 9 هزار نفر از خانواده شهدا در راستای اجرای طرح سپاس

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح سپاس طرح مراجعه خادم به مخدوم است که با هدف سرکشی به خانواده معظم شهدا و دلجویی و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان توسط بنیاد شهید به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون و در راستای اجرای این طرح به 9 هزار و 317 نفر از جامعه هدف در شهرهای مختلف استان سرکشی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه امسال سرکشی به 10 هزار و 200 نفر از خانواده‌های زیر پوشش در قالب طرح سپاس در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قرار گرفته است، بیان کرد: خوشبختانه در شش ماهه نخست امسال بیش از 9 هزار نفر از خانواده‌ها زیر پوشش این طرح قرار گرفتند که این نشان دهنده موفقیت سازمان در اجرای این طرح است.

هنرمند ادامه داد: این طرح همچنین با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به اجرا درآمده است. در بخش ارتباط تلفنی با خانواده‌های شهدا نیز که در راستای طرح سپاس اجرا می‌شود، در شش ماهه نخست امسال با یک هزار و 725 نفر تماس تلفنی توسط مدیرکل و معاونان برقرار شده است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول