اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قم:

برخی سریال‌های مربوط به دفاع مقدس شرم آور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم گفت: گاهی از روی ناآگاهی یا به وسیله دست‌های پیدا و پنهان تصویری از جنگ و زنان و مردان با ایمان دوران جنگ نشان داده می‌شود که واقعا شرم آور و تاسف انگیز است.

برخی سریال‌های مربوط به دفاع مقدس شرم آور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن تبریک هفته کرامت و دفاع مقدس اظهار کرد: خداوند در قرآن فرموده است آنان که روحیه شهادت طلبی داشته و مشتاق دیدار حق هستند از چنان نیروی ایمان و توانایی جسمی و روحی برخوردار هستند که در هنگام رویارویی با دشمن با قدرت ایمان و تکیه بر قدرت الهی پیروز خواهند شد.

وی افزود: نیروهای مسلح استان قم مومنان دلاوری هستند که پیرو امیرالمومنین(ع) بوده و به این بزرگ مرد عالم بشریت اقتدا می‌کنند.

امام جمعه قم با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) گفت: ایشان فرمودند «به خدا قسم اگر تمام عرب به مقابله با من برخیزند پشت به آنها نمی‌کنم».

وی ادامه داد: نیروهای توانمند مسلح جمهوری اسلامی با شرکت در این رژه قصد دارند از دلاورمردان و شیرزنانی که در دوران خون و شهادت با تمام وجود از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند تشکر کنند ضمن اینکه به وسیله مراسمات باشکوه می‌خواهند فکر ناب و فرهنگ جهاد و شهادت را در میان نسل امروز گسترش دهند.

سعیدی با بیان اینکه یادآوری حماسه‌های دفاع مقدس و آفرینش برخی از آن صحنه‌های الهی موجب حفظ نیروهای خودی می‌شود عنوان داشت: دشمنان سعی می‌کنند با ترفند‌های مختلف این فرهنگ را از میان ما حذف کنند اما این مراسم‌ها می‌تواند جلوی این امر را بگیرد.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) افزود: دشمنان باید بدانند این نظام الهی با رهبری آیت الله خامنه‌ای نه تنها آن روحیه ایمان و شهادت را از دست نداده‌اند بلکه امروز با بصیرت بیشتر، مصمم و قدرتمندتر از گذشته همچنان در سنگر خود مقاومت و استوار ایستاده‌اند.

وی با اشاره به ساخت فیلم‌ها و سریال‌های گوناگون در مورد دفاع مقدس گفت: سازندگان این فیلم‌ها باید اطلاعات لازم را از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دریافت کنند زیرا گاهی از روی ناآگاهی یا به وسیله دست‌های پیدا و پنهان تصویری از جنگ و زنان و مردان با ایمان که خود را از خواسته‌های مادی رهانیده بودند و گوش به فرمان رهبر بودند نشان داده می‌شود که واقعا شرم آور و تأسف انگیز است.

سعیدی خودباختگی، فرار از جبهه و لودگی را زیبنده رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ندانست و ابراز کرد: امیدواریم خداوند به فرماندهان نیروهای مسلح برای دفاع از کشور و تبعیت از رهبری نیروی لازم را عطا فرماید.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول