اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

رشت میزبان خدام بارگاه قدس رضوی شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز طی مراسمی رشت میزبان خدام بارگاه قدس رضوی شد.

رشت میزبان خدام بارگاه قدس رضوی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عاشقان اهل ‌بیت(ع) رشت با حضور کاروان حرم رضوی در این شهر عهدی دوباره با امام مهربانی‌ها بستند.

کاروان خدام رضوی در بین استقبال مردم رشت از میدان صیقلان به طرف بقعه «فاطمه اخری» خواهر امام رضا(ع) رفتند و در بین چشمان هزاران مشتاق پرچم آستان رضوی را به اهتزاز درآوردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ظهر امروز در مراسم استقبال از خدام آستان قدس رضوی در رشت اظهار کرد: حضور خدام در استان اتفاق بسیار مهم و مبارکی بود که موجب ایجاد فضای معنوی در شهرها شده است.

حجت‌الاسلام ولی عادلی با اشاره به استقبال پرشور مردم از کاروان خدام امام رضا (ع) افزود: مردم کشورمان از صدر اسلام تا کنون در مقاطع مختلف نشان داده‌اند که دارای انس و الفت بسیاری با ائمه اطهار به ویژه امام رضا(ع) هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: امروز دشمن که در رٱس آن آمریکا، صهیونیسم و انگلیس است، به عزیزترین عزیز عالم یعنی پیامبر (ص) بزرگ‌ترین اهانت را کردند اما مسلمانان جهان با قیام علیه این توطئه پاسخ آنها را دادند.

مجید دو هندو ادامه داد: ملت ایران زیر پرچم ائمه اطهار پشتیبان ولایت فقیه هستند و حاضرند تمام وجود خود را تقدیم اسلام کنند.

در این مراسم که بالغ بر 2 هزار نفر از قشرهای مختلف مردم حضور داشتند خدام حرم رضوی به مدیحه سرایی پرداختند.

کاروان خدام بارگاه ملکوتی رضوی عصر امروز وارد خمام از توابع شهرستان رشت می‌شوند.

به گزارش فارس، پنجمین دوره جشن‌های ‌مردمی ‌و معنوی زیر سایه ‌خورشید در 100 شهر از 22 استان و 12 شهر از چهار کشور از 28 شهریور جاری تا هفتم مهر امسال و به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس‌رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول