اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس در کرمان

نیروهای مسلح اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دفاع مقدس نیروهای مسلح مستقر در شهر کرمان صبح امروز با برگزاری آیین سان و رژه اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

نیروهای مسلح اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیین سان و رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمان صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل بلوار 22 بهمن این شهر برگزار شد.

این آیین با گلباران عکس امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای دوران دفاع مقدس از جمله امیر شهید صیاد شیرازی توسط مسئولان ارشد استان کرمان همراه بود.

خانواده معزز شهدا و ایثارگران، روحانیان و مردم شهیدپرور کرمان در آیین سان و رژه نیروهای مسلح حضور پررنگی داشتند.

همچنین جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس از جمله جانبازان قطع نخاع استان کرمان با حضور در آیین سان و رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمان رنگ و بوی معنوی ویژه‌ای را به این مراسم بخشیدند و دوران دفاع مقدس را در اذهان زنده نگه داشتند.

عکاسان و خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کرمان نیز ساعتی قبل از آغاز آیین سان و رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمان در محل رژه نیروهای مسلح حضور داشتند و صحنه‌های این آیین افتخارآفرین را ضبط و ثبت کردند.

این آیین با رزم‌نوازی گروه‌های رزم‌نواز نیروهای مسلح، هنرنمایی ورزشکاران، رژه نیروهای مقتدر مسلح مستقر در شهر کرمان و پخش آهنگ‌های انقلابی و وطنی همراه بود.

آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، اسماعیل نجار استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش و ارشد نظامی ارتش در استان کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مقام‌های قضایی، نظامی و امنیتی و اعضای شورای تأمین استان کرمان در آیین سان و رژه نیروهای مسلح مستقر در شهر کرمان حضور داشتند.

استاندار کرمان و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش و ارشد نظامی ارتش در استان کرمان در آیین سان و رژه نیروهای مسلح مستقر در شهر کرمان به ایراد سخن پرداختند و سپس نیروهای مسلح اقتدار نظام جمهوری اسلامی را با انجام رژه به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول