اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‏های دفاع مقدس در صدا و سیمای سمنان تشریح شد

از مثنوی پایداری تا صبح بخیر قومس در رسانه استانی سمنان

خبرگزاری فارس: قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان برنامه‏های هفته دفاع مقدس را در صدا و سیمای سمنان تشریح کرد.

از مثنوی پایداری تا صبح بخیر قومس در رسانه استانی سمنان

علی مسلمان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در این زمینه، برنامه‏های صدا و سیمای مرکز سمنان را در هفته دفاع مقدس بسیار متنوع خواند و گفت: در هفته دفاع مقدس، شبکه استانی صدا با برنامه‏های «صبح بخیر قومس» هر روز به مدت 60 دقیقه در خدمت هم‏استانی‏های سمنانی خواهد بود.

وی تصریح کرد: همچنین شش برنامه «مثنوی پایداری» به مدت 15 دقیقه پخش می‏شود که به معرفی شهدا اختصاص دارد.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: شش برنامه 30 دقیقه‏ای «ما جوونیم» و سه برنامه «مجله علمی» نیز که مربوط به معرفی نخبگان رزمنده و بسیجی، اختراعات و اکتشافات آنان و فرزندانشان و پژوهش‏های علمی، صنعتی، نظامی و دفاعی کشور است، با مخاطبان خود همراه خواهد بود.

مسلمان افزود: ویژه‌برنامه زنده رادیویی «تا همیشه ماندگار» نیز هر روز عصرها به مدت 90 دقیقه با آیتم‏های مختلف و معرفی برنامه‏های این هفته، گفت‏وگو با افراد شاخص در سال‏های دفاع مقدس، انعکاس جریانات مربوط به نمایشگاه‏های این هفته در استان سمنان با رزمندگان و مخاطبان استانی همراه خواهد بود.

وی بیان داشت: شبکه استانی سیمای مرکز سمنان هم هر شب برنامه‏های «لحظه‏های افتخار»، یادواره شهدا و «با ستاره» را تقدیم بینندگان می‏کند.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: همچنین با پخش تله تئاتر «چهار راهی با چراغ چشمک زن»، مستند «رویای خورشید» و «دریا زادان» با بینندگان همراه خواهیم بود.

مسلمان ادامه داد: در ضمن مستند «دریا بیکران» که به زندگی امیر دریادار شهید همتی می‏پردازد، در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس از سیمای سمنان پخش می‏شود.

وی گفت: واحد اطلاعات و اخبار نیز با تهیه گزارش خبری، گفت‏وگوی ویژه خبری و گفت‏وگوی 15 دقیقه‏ای به انعکاس رویدادهای این هفته خواهد پرداخت.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان برنامه‏های ویژه کارمندان این رسانه را نسبت به سال گذشته متنوع‏تر عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری مسابقه آواهنگ (کلیپ رادیویی) بین برنامه‏سازان، تهیه و پخش کلیپ‏ها و آنونس‏های رادیویی، مسابقه نقاشی برای فرزندان، اهدای خون، برگزاری نمایشگاه عکس، مسابقه تنیس روی میز و تیراندازی جنگی از برنامه‏های صدا و سیمای مرکز سمنان است.

مسلمان از برگزاری گردهمایی حلقه‏های صالحین و برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این مرکز خبر داد و اظهار داشت: سرکشی و دیدار با فرمانده‌هان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و ایجاد ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‏های این مرکز است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول