اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

شناسایی سیره امام رضا(ع) به مردم از کارهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برای شناسایی سیره ائمه اطهار(ع) هرچه تلاش کنیم باز هم جای کار دارد، گفت: برگزاری جشنواره امام رضا(ع) جزو کارهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی ایران است.

شناسایی سیره امام رضا(ع) به مردم از کارهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری جشنواره امام رضا(ع)، علی اسماعیلی اظهار کرد: باید همه ارگان‌ها و سازمان‌های کشور در معرفی ابعاد شخصیت حضرت امام رضا(ع) کمک کنند و ایجاد بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) از کارهای بسیار ارزشمند در این رابطه است.

سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) بیان داشت: عظیم‌ترین جشنواره فرهنگی، هنری و ولایی کشور به همت مردم ولایت‌مدار و مسئولان خدوم در داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود و همه باید در هرچه بهتر شدن این جشنواره تلاش کنند.

وی ادامه داد: نقش هنرمندان در ترویج فرهنگ معنوی رضوی بسیار موثر بوده و هنر به نوعی زبان اقوام با شیوه‌های گوناگون است که هنرمندان با به تصویر کشیدن زندگی امام رضا(ع) شخصیت آن امام را به مردم معرفی کرده تا الگویی برای زندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول