اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

خدمات شهرداری به مثابه تلویزیون شهری است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: خدمات ارائه شده از سوی شهرداری به مثابه تلویزیون شهری است که ابعاد آن نیز به اندازه تمام مناطق شهر و شهروندان این دیار است.

خدمات شهرداری به مثابه تلویزیون شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در آیین افتتاح هفت پروژه عمران شهری در اردبیل اظهار داشت: خدمات و زحماتی که شهرداری به مردم ارائه می‌کند شفاف و روشن است و به مانند برخی پروژه‌ها مثل سد سازی و راهسازی نیست که با توقف چند روزه آن خللی در کارها و خدمات ارائه شده به وجود آید.

وی افزود: اگر تنها یک روز شهرداری از خدمات روزمره خود نظیر جمع کردن زباله دست بکشد تصور اینکه در شهر چه اتفاقی می‌افتد تصور وحشتناکی است چرا که در شهر توریستی نظیر اردبیل زباله‌‌ها انباشته شده و نارضایتی‌ها بالا می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: عملکرد شهرداری در منظر عمومی و چشم همگان است و در این راستا ما همیشه در معرض قضاوت عموم مردم هستیم که آنها سئوال می‌کنند شهرداری چرا توانمند نیست و یا اینکه انجام این همه کار عمران و آبادانی شهر با چه پشتوانه مالی انجام می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: تنوع خدمات شهرداری و شفاف و روشن بودن آن یک مزیت برجسته برای این مجموعه است که همیشه خود را در معرض قضاوت همگان قرار داده است و هیچ وقت خدمات شهرداری تعطیل‌بردار نیست.

نیکزاد از زحمات کارگران شهرداری در ارائه خدمات متنوع، معاونت‌ها و 11 سازمان زیر مجموعه شهرداری قدردانی کرد و ابراز داشت: آنچه که بر این کار سخت، حلاوت و شیرینی می‌بخشد جلب رضایت مردم است که واقعاً در قبال خدمات انجام شده برای مجموعه شهرداری دلچسب است.

این مسئول با اشاره به چهار سال خدمتگزاری در سنگر شهرداری اردبیل و بیان خاطراتی از آن ایام، اظهار داشت: بنده با پنج رای موافق و چهار رای مخالف شورای سوم به عنوان شهردار انتخاب شده بودم و همه دوستان ادعا داشتند که با این رای ناپلئونی خدمت در این سنگر یک ریسک است در حالی که خدا را گواه می‌گیرم در چهار سال خدمت در سنگر شهرداری نهایت همکاری و همدلی اعضای شورای شهر اردبیل را شاهد بودم و این عزیزان با تمام توان و نهایت اخلاص و احترام متقابل سعی کردند یاریگر شهرداری باشند.

وی مردم اردبیل را مردمی قدرشناس و سپاسگزار تمام خدمات و زحمات اعلام کرد و گفت: ما برای مردمی خدمت می‌کنیم که شایسته‌ترین انسان‌ها در کره زمین هستند که همیشه با تحمل کمبودها و نقص‌ها قدر دان کارهای انجام شده هستند.

استاندار اردبیل افزود: در دولت نهم و دهم به ادعای همه کار وسیع و گسترده‌ای صورت گرفته در حالی که ما منکر کارهای دولت‌های قبلی نیستیم ولی حجم زیادی از خدمات‌رسانی دولت در هفت سال گذشته نشان می‌دهد دولت‌های آینده نیز کار سنگینی را پیش رو دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدیریت واحد شهری یکی از خواسته‌ها و آرزوهای شوراها و شهرداری‌هاست برای جبران برخی نواقص در این حوزه در یک حرکت خوب در استان قزوین مجموعه‌ای با عنوان مدیران متحد شهری شکل گرفته بود تا در کنار هم معایب و مشکلات پیش رو را برطرف کنند که در این راستا امیدواریم در استان اردبیل نیز چنین مجموعه‌ای راه‌اندازی شود تا ضعف‌های احتمالی با همراهی دستگاه‌های مختلف نظارتی و خدمات‌رسانی برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد پایان سخنان خود استان اردبیل را سرشار از استعداد و توانمندی‌های گوناگون توصیف کرد و گفت: ما دست به دست هم می‌دهیم تا خروجی کار برای خدمت‌رسانی به مسافران، گردشگران و شهروندان اردبیلی بهتر از گذشته شود.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول