اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم شهرداری تبریز:

محرومیت داور بازی پاس همدان با شهرداری تبریز / برای برد به بابل می‌رویم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز از محرومیت داور بازی پاس همدان با شهرداری تبریز خبر داد و در ادامه گفت: تیم شهرداری با آمادگی کامل به مصاف تیم سایپای قائمشهر می‌رود و برای کسب سه امتیاز در میدان حضور می‌یابد.

محرومیت داور بازی پاس همدان با شهرداری تبریز / برای برد به بابل می‌رویم

فرهاد صداقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: فیلم بازی تیم‌های شهرداری تبریز با پاس همدان در حضور حسین عسگری رئیس دپارتمان داوران و عباس بهروان رئیس سازمان لیگ که از داوران قدیمی کشور است به نمایش گذاشته شده و هر دو معتقد بودند که بعد از خطای مدافع پاس همدان روی بازیکن شهرداری که منجر به پنالتی شد، داور باید بازیکن خاطی را اخراج می‌کرد.

وی افزود: اگر بازیکن حریف از میدان اخراج می‌شد تیم ما 25 دقیقه با یک یار بیشتر در میدان ظاهر می‌شد و حتی می‌توانستیم به سه امتیاز بازی دست یابیم.

صداقت تصریح کرد: هر چند این اعتراض سودی برای تیم ما نداشت، اما سبب محرومیت داور مسابقه شد تا مشخص شود که کمیته داوران روی قضاوت‌ها نظارت مستقیم دارد.

برای کسب سه امتیاز به بابل می‌رویم

سرپرست تیم شهرداری تبریز در مورد بازی دوم تیمش ابراز داشت: تیم شهرداری با آمادگی کامل به مصاف تیم سایپای قائمشهر رفته و برای کسب سه امتیاز در میدان حضور می‌یابد.

وی، علت برگزاری بازی با تیمی از قائم‌شهر را در بابل زمین چمن مصنوعی حریف اعلام کرد و گفت: سایپای قائم‌شهر ورزشگاه شهر بابل که چمن است را به عنوان مکان بازی‌های خانگی خود اعلام کرده است.

به گفته صداقت، تیم شهرداری برای بازی مقابل سایپای شمال هیچ بازیکن مصدومی نداشته و تنها علی یونسی را به دلیل اخراج در بازی مقابل پاس همدان به همراه خود نخواهد داشت.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول