اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران:

دشمن چون سیلی می‌خورد ضربه می‌زند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با اشاره به جدی بودن موضوع تهاجم و جنگ نرم دشمن گفت: دشمن چون از مردم ما سیلی می‌خورد ضربه می‌زند.

دشمن چون سیلی می‌خورد ضربه می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر با اشاره به جدی بودن موضوع تهاجم و جنگ نرم دشمن، اظهار داشت: نمی‌توانیم از کنار این قضایا به راحتی بگذریم چراکه هرچه تهاجم‌ها بیشتر می‌شود، می‌بینیم که اعتقادات دینی مردم بیشتر گل کرده است، حضور و جوشش مردم هم افزایش می‌یابد و آنها چون از مردم ما سیلی می‌خورند، ضربه می‌زنند.

وی تصریح کرد: دشمن در برابر سیلی ملت‌های مسلمان هر روز نقشه جدیدی را طراحی می‌کند و ما باید در همین جلسات کوچک نقشه‌های آنان را موشکافانه رصد کنیم.

ابراهیمی به سه مشکل و معضل اصلی در بحث فرهنگ اشاره و خاطرنشان کرد: تزلزل در خانواده‌ها، فاصله طبقاتی و بحران معرفتی را باید جدی بگیریم، هر چند مردم ما فهیم هستند اما عده‌ای برخی ارزش‌ها را کنار می‌زنند، می‌خواهند ره صد ساله را یک شبه طی کنند و احساسات را بر عقل و منطق ترجیح می‌دهند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه شهرستان بهشهر اظهار داشت: روند شورای فرهنگ عمومی مشخص و معین است و در بحث اقتصاد مقاومتی که عنوان شد موضوع فرهنگی را در دامان خود دارد و می‌تواند با عنوان روش‌ها و روندهای زندگی، بستر مناسبی برای استفاده و بهره‌گرفتن و توجه در شورا باشد.

وی با بیان اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی 32 مورد مهم را در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که چه رویه مناسبی را در پیش بگیریم تا بتوانیم از بعد فرهنگی وارد اقتصاد مقاومتی شده و بهترین نتیجه را به دست آوریم.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول