اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور

تیرانداز سیستان‌وبلوچستان موفق به کسب 3 مدال شد

خبرگزاری فارس: تیرانداز سیستان و بلوچستان با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور، موفق به کسب سه مدال و ثبت یک رکورد با ارزش شد.

تیرانداز سیستان‌وبلوچستان موفق به کسب 3 مدال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، این رقابت‌ها در تهران جریان دارد و مهدی جعفری پویا در هر سه رشته‌ای که به رقابت با حریفان پرداخت، موفق به کسب مدال شد.

در رقابت‌های رشته تفنگ 10 متر مردان، حسین باقری از اصفهان با 695 امتیاز در مرحله فینال به مقام قهرمانی رسید.

این تیرانداز در مرحله مقدماتی 592 امتیاز کسب کرده بود همچنین مهدی جعفری پویا در رقابتی نزدیک و با 695 امتیاز و صابر پرستی از آذربایجان‌شرقی با 694 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ادامه رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور، مهدی جعفری پویا از سیستان و بلوچستان، مقام اول رشته تفنگ 50 متر سه وضعیت را از آن خود کرد. این تیرانداز سیستانی با کسب رکورد 1170 امتیاز به این مقام دست یافت. جعفری پویا در مجموع در مرحله فینال به امتیاز 1266 رسید. وی علاوه بر این توانست هفت امتیاز رکورد ایران را در این رشته ارتقاء دهد.

حسین باقری از اصفهان با 1239 امتیاز و مهدی احمدی از تهران با 1224 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. در بخش تیمی این رقابت‌ها، تیم اصفهان اول شد و تیم‌های تهران و آذربایجان‌غربی به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

مهدی جعفری پویا همچنین مقام اول رشته تفنگ 50 متر درازکش را از آن خود کرد. این تیرانداز که در تفنگ سه وضعیت نیز اول شده بود با کسب امتیاز 696 به این مقام دست یافت. جعفری پویا در مرحله مقدماتی 594 امتیاز کسب کرده بود.

ابراهیم اینانلو از تهران با 688 امتیاز و ساسان شهسواری از همدان با 687 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. در بخش تیمی این رقابت‌ها، تیم تهران اول شد و تیم‌های اصفهان و آذربایجان‌غربی به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

از سیستان و بلوچستان شش تیرانداز در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول