اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

برای تیراندازی سالن اختصاصی می‌سازیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از احداث سالن اختصاصی برای تیراندازی و چند ورزش مدال‌آور دیگر خبر داد.

برای تیراندازی سالن اختصاصی می‌سازیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عباس جهان‌بینی با اشاره به برگزاری مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: علاقمندی و وقت گذاشتن برای انجام کار بسیار مهم است که این فاکتور در سال‌های اخیر در هیئت تیراندازی استان قم به خوبی دیده شده است اما باید با افزایش تعامل با ارگان‌ها و بخش‌های مختلف برای توسعه تیراندازی اقدام شود.

وی در ادامه خطاب به رئیس هیئت تیراندازی استان قم تاکید کرد: انتظار می‌رود هیئت ارتباطی نزدیک با قهرمانان، داوران و مربیان فعال تیراندازی قم داشته باشد و تلاش شود تا این رشته در قم عمومیت و جایگاه بهتری پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر اینکه تیراندازی باید بیشتر از گذشته به مردم شناسانده شود بیان داشت: برای آینده تیراندازی و چند رشته ورزشی دیگر که شرایط خوبی برای مدال‌آوری و پیشرفت دارند، در فکر ساخت سالن اختصاصی خواهیم بود.

وی یادآور شد: تیراندازی در یک سال اخیر موفقیت‌های ارزنده‌ای در مسابقات مختلف برون مرزی کسب کرده است و علاوه بر درخشش در پیکارهای قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان توانست در المپیک 2012 لندن نیز درخشش خوبی داشته باشد.

جهان‌بینی بیان داشت: تیراندازی یکی از رشته‌های ورزشی سفارش شده در دین مبین اسلام است و هر چقدر که برای رشد و توسعه این رشته ورزشی تلاش شود کم است، بنابراین انتظار داریم تیراندازی قم در دوره چهار ساله جدید به موفقیت‌های بیشتر دست یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان داشت: حضور تیم‌های تیراندازی قم در مسابقات لیگ‌های بانوان و آقایان باشگاه‌های کشور و همچنین جدال تیراندازان قمی با رقبای خود در پیکارهای رده‌های سنی مختلف تیراندازی قهرمانی کشور باید قوی‌تر از گذشته ادامه یابد.

وی تصریح کرد: ارگان‌هایی همچون سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع)، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج و چندین نهاد دیگر دولتی و بخش خصوصی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای رشد و توسعه تیراندازی دارند و هیئت قم باید در این زمینه تعامل خوبی داشته باشد.

جهان‌بینی در پایان ابراز امیدواری کرد به زودی رشته تیراندازی به اهداف پروازی نیز در شهر مقدس قم فعال شود زیرا در قم ورزشکاران بسیار مستعدی در این رشته ورزشی در قم فعال هستند که نیاز به فضا و امکانات آن دارند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول