اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

وحدت، تقویت‌کننده روحیه اسلام‌خواهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اسدآباد گفت: امروز باید با حفظ وحدت و برادری روحیه اسلام‌خواهی، تدین و توجه به ارزش‌های دفاع مقدس را بالا ببریم.

وحدت، تقویت‌کننده روحیه اسلام‌خواهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی‌مجد صبح امروز در جمع مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه جنگ تحمیلی برای ما عزت و افتخار آفرید، اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس توانست استقلال، آزادگی، ثبات،‌ خودکفایی، ابتکار و خلاقیت را برای ما به ارمغان داشته باشد.

وی خطاب به دانش‌آموزان بسیجی گفت: امروز شما در سنگرهای علم و دانش با قلم خود به عنوان اسلحه‌ای ارزشمند ادامه‌دهنده راه شهدای بسیجی باشید چرا که آنان در هشت سال جنگ تحمیلی با توپ و تفنگ از نظام، انقلاب و اسلام دفاع کردند و امروز وظیفه شما است که با قلم خود از این نظام و انقلاب دفاع کنید.

امام جمعه اسدآباد در ادامه با اشاره به آمار بالای شهدای روحانی و نقش مهم و تاثیرگذار روحانیت در هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: ملت ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و وحدت کلمه موجب بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان دیگر شدند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف نسل امروز حفظ دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس است که می‌تواند در پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بسیار مؤثر باشد، خاطرنشان کرد: اگر امروز کشور ایران در زمینه‌های علمی به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته باید آن را مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگانی بدانیم که در دوران دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

حسینی‌مجد در پایان سخنانش دیدار مسئولان، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی با امام جمعه را یک عهد و میثاق دوباره با ولایت فقیه خواند و بر پیروی از این ولایت تأکید کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول