اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حج و زیارت گلستان خبر داد

نمایش وحدت در موسم حج توسط 22 مدیر شیعه و سنی گلستانی

خبرگزاری فارس: مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: 22 مدیر شیعه و سنی گلستانی وحدت را در موسم حج به نمایش می‌گذارند.

نمایش وحدت در موسم حج توسط 22 مدیر شیعه و سنی گلستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی شیخی عصر امروز در همایش کارگزارن زیارتی استان گلستان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اظهار داشت:  گلستان با دارا بودن ویژگی‎های خاص از وحدت مثال زدنی شیعه و سنی در کنار یکدیگر برخوردار است و در حج نیز این قضیه استمرار دارد.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 660 نفر از کارگزاران حج و زیارت گلستان آموزش دیده‎اند تصریح کرد: برای ارائه بهتر در خدمات‎رسانی به زائران این آموزش‎ها یکی از ضروریات تلقی می‎شود.

شیخی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم تا همه کارگزاران عضو هلال‎احمر و بسیجی شوند و چه خوب است کارگزاران حج و زیارت در زیر چتر حج و زیارت در یک نام مشترک بسیج قرار بگیرند.

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه جلسات مدیران کارگزار حج و زیارت به صورت خانگی اداره می‎شود یادآور شد: وقتی دشمن از تمام ابزارها برای دست‎پراکنی استفاده می‎کند چرا ما نباید از این انسان‎های فرهیخته، دکتر، مهندس، معلم، استاد دانشگاه، روحانی و ... استفاده کنیم تا آنها نیز در زیر چتر بسیج قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه حج و زیارت گلستان از نخستین پایگاه بسیج در سطح کشور برخوردار است متذکر شد: تا دیروز اگر سنگرهای آبی و خاکی ما مورد حمله دشمن بود امروز سنگرهای عقیدتی ما مورد تهاجم قرار گرفته است و یکی از اهداف دشمن هدف قرار دادن وحدت شیعه و سنی است.

مدیر کل حج و زیارت گلستان با بیان اینکه 22 مدیر شیعه و سنی گلستانی وحدت را در موسم حج به نمایش می‌گذارند افزود: دشمن با اسلام‎هراسی در بین غیر مسلمانان تلاش می‎کند تا به اهداف شوم خود برسد و این اقدام در دستور کار جدی استکبار قرار دارد.

شیخی از آموزش 600 نفر از کارگزاران در امداد و نجات خبر داد و خاطر نشان کرد: کارگزاران با دیدن این آموزش‎ها می‎توانند درون خانه‎ها، دفاتر کارگزاری و حتی حوادث قهری که ممکن است به وجود آید به زائران خدمات ارائه دهند.

شیخی از تلاش کارگزاران استان قدردانی کرد و بیان داشت: 30 دفتر و 3 هزار کارگزار در گلستان وجود دارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول