اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی همایش ملی قرآن و علوم پزشکی:

مهلت ارسال مقاله به همایش ملی قرآن و علوم پزشکی تمدید شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی همایش ملی قرآن و علوم پزشکی گفت: مهلت ارسال مقاله به همایش ملی قرآن و علوم پزشکی تا یکم آبان ماه 1391 تمدید شد.

مهلت ارسال مقاله به همایش ملی قرآن و علوم پزشکی تمدید شد

هادی بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: بنا به درخواست تعدادی از اساتید و دانشجویان که نتوانسته‌اند آثار علمی و مقالات خود را در مهلت تعیین شده ارسال کنند، همایش ملی قرآن و علوم پزشکی تا اول آبان ماه تمدید شده است.

دبیر اجرایی همایش ملی قرآن و علوم پزشکی افزود: شرکت‌کنندگان در همایش باید متن کامل مقاله خود را به همراه چکیده فارسی و انگلیسی آن به وب‌گاه همایش http//congress.mums.ac.ir/qmc ارسال کنند.

بختیاری با اشاره به تعداد مقالات ارسال شده، گفت: تاکنون بیش از 200 مقاله کامل و چکیده ارسال شده که 130 مقاله آن کامل است و فرصت دارند تا اول آبان ماه مقالات خود را تکمیل و ارسال کنند.

وی در ارتباط با داوری همایش ملی قرآن و علوم پزشکی اظهار کرد: داوران این هفته تعیین می‌شوند و تا پایان آبان ماه داوری مقالات تمام می‌شود و افرادی که پوستر و سخنرانی آنان انتخاب شده اطلاع‌رسانی می‌شوند.

دبیر اجرایی همایش ملی قرآن و علوم پزشکی افزود: ابتدا داورها یک نگاه سطحی به مقالات دارند که اگر مقاله در چارچوب موضوعات همایش باشد برای داوری تائید شده و سپس بر اساس محتوای رشته توسط کمیته داوری بررسی می‌شود.

بختیاری تاکید کرد: همایش ملی قرآن و علوم پزشکی در همان تاریخ اعلام شده قبلی 29 و 30 آذر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول