اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف همدان خبر داد

برگزاری همایش تجلیل از امامزادگان به میزبانی شاهزاده حسین(ع)

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: یکم مهرماه همایش استانی تجلیل از امامزادگان به میزبانی امامزاده شاهزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری همایش تجلیل از امامزادگان به میزبانی شاهزاده حسین(ع)

حجت‌الاسلام محمد احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت روز ملی تجلیل از امامزادگان در پنجم ذی‌القعده (یکم مهر)، اظهار کرد: همایش استانی تجلیل از امامزادگان همدان در این روز به میزبانی امامزاده شاهزاده حسین(ع) برگزار خواهد شد.

وی اجرای طرح مودت، تجلیل از خادمان افتخاری و امنای بقاع متبرکه را از جمله برنامه‌های اجرایی در روز تکریم امامزادگان در سطح استان همدان معرفی کرد و به دعوت از سخنرانان شهیر مداحان و قاریان قرآن در این همایش اشاره داشت.

به گفته معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان، هدف از برگزاری این همایش آشنایی اقشار مختلف مردم با شجره امامزادگان است که در این راستا نیز بروشورهایی تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه در سطح استان همدان 255 بقعه متبرکه وجود دارد، عنوان کرد: تعداد امامزادگانی که در این بقاع دفن شده‌اند به بیش از این بقاع می‌رسد.

احمدوند به برگزاری همایش‌های شهرستانی تجلیل از مقام امامزادگان اشاره کرد و گفت: در ملایر بزرگداشت امامزاده عبدالله(ع) در تاریخ دوم مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء، در نهاوند بزرگداشت امامزاده شاهزاده محمد(ع) و امامزاده علی(ع) با سخنرانی امام جمعه این شهر، در تویسرکان تجلیل از مقام امامزاده ناصر(ع) در محل بقعه و در روز سوم مهر همزمان با برگزاری طرح مودت و گلریزان سازمان اوقاف و در کبودراهنگ تجلیل از مقام امامزاده ذوالفقار(ع) با سخنرانی امام جمعه این شهر در روز چهارم مهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول