اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم:

بازیکنان ابومسلم برای رویارویی با تیم سنگ‌آهن بافق آمادگی کامل دارند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال ابومسلم از آمادگی کامل بازیکنان این تیم برای رویارویی با تیم سنگ‌آهن بافق یزد در هفته دوم مسابقات فوتبال دسته اول کشور خبر داد.

بازیکنان ابومسلم برای رویارویی با تیم سنگ‌آهن بافق آمادگی کامل دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، هاشم حسینی اظهار داشت: خوشبختانه برای مسابقه با تیم سنگ‌آهن بافق یزد بازیکن مصدوم و اخطاری نداریم و محمد منصوری که در هفته اول مسابقات به دلیل مصدومیت نتوانست برای ابومسلم بازی کند از این هفته آماده شرکت در مسابقات است.

وی تیم سنگ‌آهن بافق یزد به سرمربیگری فیروز کریمی را تیمی قوی و با انگیزه دانست و افزود: برای صعود به لیگ برتر محکوم به برد این تیم هستیم.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم با اشاره به رویارویی این تیم با تیم‌های نفت مسجد سلیمان، شهرداری اراک و مس سرچشمه کرمان در ادامه رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: در صورت پیروزی برابر این تیم‌ها گام‌های صعود ابومسلم به لیگ برتر با قاطعیت کامل برداشته می‌‍شود.

 با بیان اینکه تیم سنگ‌آهن بافق امروز وارد مشهد می‌شود، گفت: مسابقه بین تیم‌های ابومسلم و سنگ‌آهن بافق پنج‌شنبه 30 شهریورماه سال جاری ساعت 16:15 در محل ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه با شهرداری مشهد مذاکراتی درباره جابجایی تماشگران با اتوبوس انجام شده است، از همکاری هیأت فوتبال مشهد و اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با تیم ابومسلم تشکر کرد و یادآور شد: برای صعود ابومسلم به لیگ برتر نیازمند حمایت همه مسئولان استان هستیم.

تیم ابومسلم در هفته نخست مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور از گروه الف برابر تیم مدعی نساجی مازندران در قائم‌شهر با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول