اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات نیروی انتظامی استان مرکزی:

مردم مراقب سوءاستفاده تعمیرکاران موبایل باشند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مردم خواست در هنگام مراجعه به تعمیرکاران کامپیوتر و موبایل اطلاعات شخصی و خانوادگی خود را از کامپیوتر و موبایل پاک کنند.

مردم مراقب سوءاستفاده تعمیرکاران موبایل باشند

احمد عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: گاهاً مشاهده شده برخی از افراد در هنگام تعمیر کامپیوتر و موبایل شهروندان به عکس‌ها و اطلاعات شخصی مشتریان خود دستبرد زده و از این اطلاعات سوءاستفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید هنگام مراجعه به این نوع تعمیرگاه‌ها اطلاعات و عکس‌های خانوادگی خود را از روی دستگاه پاک کنند تصریح کرد: اعتماد به افرادی که هرگز آن‌ها را ندیده‌ایم، کار اشتباهی است و در بعضی مواقع این اعتماد دردسرهایی را به دنبال داشته است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به سوءاستفاده اخیر یکی از تعمیرکاران موبایل در اراک و انتشار اطلاعات و عکس‌های خانوادگی مردم توسط  این فرد بیان داشت: متأسفانه این تعمیرکار با سوءاستفاده از اعتماد مردم اطلاعات خانوادگی افراد را منتشر می‌کرد که در پی گزارش‌های رسیده از منابع مردمی و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

عباسی گفت: این فرد با ریکاوری گوشی‌های تلفن همراه مشتریان عکس و فیلم‌های خانوادگی آنان را برگردانده و از این موضوع سوءاستفاده می‌کرد به طوری که در بازرسی از مغازه موبایل فروشی وی یک دستگاه کیس رایانه کشف و مورد بازبینی قرار گرفت که تعداد 3 هزار و 355 کلیپ خانوادگی و تعداد 5 هزار و 142 عکس انحرافی و شیطان پرستی کشف شد.

وی از پلمپ محل کار این متهم و معرفی وی به دستگاه قضایی خبر داد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول