اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد خبر داد:

امکان شخصیسازی سرویس‌های بیمه بر روی «من کارت»

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از قابلیت فعال‌سازی اطلاعات شخصی فرد و یا خودرو بر روی من کارت (بلیت الکترونیک) خبر داد.

امکان شخصیسازی سرویس‌های بیمه بر روی «من کارت»
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، علی آبسالان در حاشیه جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با برخی دستگاه‌ها از جمله بانک‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خدماتی و اجرایی شهر مشهد که شهریور ماه جاری در محل سازمان برگزار شد به قابلیت فعال‌سازی سرویس‌های مختلف بیمه بر روی من کارت اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم فضای بسیار مثبتی در این زمینه به وجود آید.
وی ضمن اشاره به قابلیت‌ها و کاربردهای مختلف«من کارت» به ارائه پیشنهادی در این زمینه پرداخت و افزود: به دلیل دو مزیت عمده امنیت بالا و چندکاربری بودن «من کارت» امکانات زیادی را می‌توان برای این کارت لحاظ کرد که به عنوان نمونه می‌توان به کاربردهایی در حوزه‌های حمل و نقل درون‌شهری و بین شهری، گردشگری و فرهنگی رفاهی اشاره کرد.
این مقام مسئول افزود: قابلیت فعال سازی اطلاعات شخصی فرد و یا خودرو نیز بر روی من کارت وجود دارد، با توجه به اینکه تاکنون 340 نقطه فروش و شارژ من کارت در سطح شهر فعال شده و همچنین پیگیری مستمر سازمان نسبت به افزایش تعداد باجه‌ها، در تلاش هستیم که امکان شارژ از طریق ATM بانک‌ها را نیز فعال کنیم، به طوریکه همانند کارت‌های شتاب بشود «من کارت» را شارژ کرد.
آبسالان ضمن تأکید بر نداشتن حساسیت شهرداری نسبت به طراحی شکل و ظاهر کارت بر استفاده از لوگو من کارت تأکید کرد و گفت: با توجه به مطالب مطرح شده و فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه سازمان آمادگی خود را برای مذاکره با بانک‌ها و بیمه درباره توسعه و کاربرد استفاده از «من کارت» اعلام می‌دارد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد به سابقه اجرایی طرح بیمه توسط شهرداری مشهد که همه ساله با ورود زائران نوروزی به مشهد انجام می‌شود، اشاره کرد و گفت: طرح بیمه زائران مشهد از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و بیمه ایران چند سالی است که در این کلانشهر اجرا می‌شود به طوریکه همه‌ساله به ‌ویژه در طی ایام نوروز زائران برای پنج روز اقامت در مشهد بیمه می‌شوند، با توجه به پیش‌بینی ورود بیش از 2 میلیون زائر نوروزی این طرح می‌تواند نتایج بسیار تأثیرگذار هم برای شهرداری و هم شرکت بیمه داشته باشد.
وی ضمن ارائه پیشنهاد شخصی‌سازی سرویس‌های بیمه بر روی من کارت این امکان را جزو یکی از جذابیت‌های من کارت برشمرد و افزود: زائران به هنگام ورود به شهر مشهد می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شهری و دریافت من کارت و نیز پرداخت مبلغی مختصر برای پنج روز در مقابل حوادث شهری خود را بیمه کنند.
آبسالان بیمه زائر را از نقاط قوت و منحصر به فرد سفرهای زیارتی مشهد برشمرد و گفت: یکی از نقاط بسیار مثبت و بی‌نظیر سفرهای زیارتی بیمه بودن زائر در طول سفر از جهت موارد پزشکی است به طوریکه با پیاده‌سازی قابلیت بیمه زائر بر روی من کارت می‌توان به زائر این اطمینان را داد از لحظه‌ای که وارد شهر مشهد می‌شوند و «من کارت» را دریافت می‌کند تا لحظه بازگشت به شهر خودش بیمه است و در صورتی که در طول این مدت با مشکل پزشکی مواجه شود، به صورت رایگان درمان می‌شود، حتی در طی مدت اقامت در مشهد دچار بیماری و یا حادثه شود و به مراکز درمانی مراجعه کند، هزینه‌ای را در این زمینه پرداخت نمی‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول