اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا:

تعمیرکار موبایل "سارق عکس‌های شخصی" در ایلام بود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ایلام گفت: یک تعمیرکار موبایل که سارق عکس‌های شخصی بود، دستگیر شد.

تعمیرکار موبایل "سارق عکس‌های شخصی" در ایلام بود

نعمت قبادزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: یک تعمیرکار موبایل که به بهانه انتشار عکس‌های شخصی مشتریان خود قصد اخاذی داشت شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: در پی شکایتی مبنی بر اخاذی یک تعمیرکار موبایل از مشتریان خود مبنی بر تهدید به انتشار عکس‌های شخصی، مورد در دست رسیدگی قرار گرفت.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: با تلاش مأموران پلیس فتا فرد خاطی شناسایی و به جرم خیانت در امانت و سرقت تصاویر خصوصی مشتریان و سوء استفاده از آنها دستگیر شد.

قبادزاده تصریح کرد: هتک حیثیت و نشر اکاذیب شامل تغییر یا تحریف و انتشار فیلم یا تصویر خصوصی و خانوادگی افراد بدون رضایت آنان به قصد کلاهبرداری و یا اخاذی یا تشویش اذهان عمومی جرم تلقی شده و پلیس با عامل و عاملان این موضوعات برخود می‌کند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ایلام گفت: شهروندان ایلامی در صورت نیاز به تعمیر موبایل قبل از تحویل گوشی، عکس‌های روی حافظه را خارج و سپس گوشی را در اختیار تعمیرکار قرار دهند.

وی ادامه داد: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان ایلام با هرگونه سوء‌ استفاده و تخلفات احتمالی در این حوزه با مجرمان و خاطیان به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول