اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

حریم و امنیت سدها رعایت شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، سدها را از مراکز حیاتی کشور دانست و گفت: حریم و امنیت این مراکز باید رعایت شود.

حریم و امنیت سدها رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه کار گروه امنیت غذایی استان زنجان با اشاره به اینکه همه برنامه‌ریزی‌ها باید در راستای خدمت به مردم انجام شود، اظهار داشت: در کشور ما باب شده است که اول کارهای غیرلازم انجام می‌شود و بعد اصل کار آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تامین آب شرب زنجان از سد تهم افزود: باید جلوی سرریز فاضلاب‌های روستاهای بالادست به این سد گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به انجام کارهای انقلابی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در مورد دیگر طرح‌ها هم می‌شود این‌چنین عمل کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل جمع‌آوری زباله‌های روستاها اشاره کرد و گفت: باید عملکرد یکی از شهرهای موفق در این زمینه را بررسی و موفق‌ترین روش را انتخاب و در روستاهای استان زنجان اجرا شود.

احمدی جمع‌آوری زباله‌ها و امحای آنها را یکی از دغدغه‌ها اعلام و بر لزوم برنامه‌ریزی برای این امور تاکید کرد.

وی سدها را یکی از مراکز حیاتی کشور دانست و اضافه کرد: امنیت این مراکز باید تامین شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به مصوبه قبلی کار گروه در مورد خرید دستگاه امحای زباله‌های عفونی برای مطب‌ها و همچنین پایگاه انتقال خون اشاره و تاکید کرد: این مصوبه باید احصا شود.

وی با اشاره به لزوم برگزاری جلسات کارشناسی با حضور ارگان‌های ذیربط برای موضوع امحای زباله‌های عفونی افزود: این موضوع تا جلسه آینده باید تعیین تکلیف شود.

احمدی تاکید کرد: کارگروه سلامت باید با باز کردن پنجره‌هایی اقدام به تعریف وظایف برای ارگان‌های دیگر دولتی در حوزه سلامت کند تا سلامت جامعه ارتقاء یابد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول