اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیش از 1000 کلاس اولی سمیرمی بهار تعلیم و تربیت را جشن گرفتند

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با سراسر کشور یک هزار و 70 کلاس اولی در سمیرم راهی کلاس درس شدند.

بیش از 1000 کلاس اولی سمیرمی بهار تعلیم و تربیت را جشن گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، همزمان با سراسر کشور زنگ جشن کلاس اولی‌ها به صورت نمادین در مدارس ابتدایی شهید فهمیده و مهدیه به صورت نمادین نواخته شد و دانش‌آموزان کلاس اولی با حضور گرم والدین و مسئولان آموزش و پرورش با یک شاخه گل نخستین روز سال تحصیلی خود را جشن گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به صدا درآمدن زنگ شکوفه‌ها زمینه‌ای برای نشاط و شادابی کلاس اولی‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید و آشنایی آنان با محیط آموزشی است.

سید ضیاء موسوی با اشاره به استقرار نظام جدید آموزشی و پایه ششم افزود: امسال شاهد ایجاد پایه ششم ابتدایی که در واقع تغییر و تحول در محتوا و ساختار نظام آموزشی است هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به تحول کتب درسی، همراهی خانواده‌ها بیش از گذشته احساس می‌شود برای اینکه بتوانند در مسیر تغییرات کتب با معلمان و دانش‌آموزان همسو باشند.

مدیر آموزش و پرورش سمیرم اضافه کرد: هدف اصلی آموزش و پرورش از تغییر و تحول اساسی نظام آموزش و پرورش، پرورش یک انسان مؤمن، متعهد، کارآمد و خلاق است.

وی ایجاد ساختار و بسترهای لازم برای اجرای طرح تحول بنیادین را ضروری دانست و افزود: ساختار نظام جدید آموزشی کارآفرین است.

موسوی با اشاره به اضافه شدن چند کتاب درسی جدید برای پایه ششم ابتدایی تصریح کرد: دانش آموزان در نظام جدید آموزشی می‌آموزندکه با تحقیق و پژوهش تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول