اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش تربت‌حیدریه:

دانش‌آموزان باید بعد از دوران تحصیل در یک حرفه مهارت داشته باشند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش تربت‌حیدریه گفت: دانش‌آموزان باید بعد از دوران تحصیل در یک حرفه مهارت داشته باشند.

دانش‌آموزان باید بعد از دوران تحصیل در یک حرفه مهارت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه ، مراسم اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت کانون شهید فاضلی ظهر امروز و با حضور مدیر آموزش و پرورش تربت‌حیدریه، معاونت پرورشی و مربیان و خانواده‌های دانش‌آموزان در محل سالن‌والفجر شهرستان تربت‌حیدریه برگزار شد.

در این مراسم محمود صلاحی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش تربت‌حیدریه گفت: دانش‌آموزان در سن نوجوانی به دنبال هویت خود هستند که نیاز به کمک خانواده‌ها و مربیان و شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت دارند.

صلاحی افزود: بهترین اتفاق دانش‌آموزان این است که بحث مهارت زندگی باید مورد توجه قرار گیرد.

 معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش تربت‌حیدریه افزود: همان‌طور که مطلع هستید سند تحول بنیادین و آنچه خواسته مقام معظم رهبری است، تربیت دانش‌آموزی است که بعد از دوران تحصیل مهارت داشتن در یک حرفه داراست.

صلاحی افزود: دانش‌آموزان علاوه بر رشته تحصیلی خود باید مهارت زندگی و دینی را با استفاده از اوقات فراغت فرا گیرند و فکر و اندیشه خانواده‌ها نباید به فکر مدرک تحصیلی باشد و باید مهارت‌های زندگی را در اولویت‌های اول زندگی فرزندان خود قرار دهند

وی گفت: نقش خانواده‌ها و مربیان در گسترش مسائل تربیتی زیاد است و خانواده و مدرسه دو نهاد مهم در شکل‌گیری و تربیت دانش‌آموز خود هستند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول