اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

احترام به خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به ایثار و فداکاری‌های شهدا گفت: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه مسئولان است.

احترام به خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است

در ششمین روز از هفته دولت و در راستای تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت، حجت‌الاسلام حسین لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت و جمعی از مسئولان ادارات در محیطی صمیمی و سرشار از معنویت با تعدادی از خانواده شهدا دیدار کردند.

مقبلی با اشاره به ایثار و فداکاری‌های شهدا گفت: امروز شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنها وظیفه همه مسئولان است.

فرماندار شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ کیان و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی انجام این گونه دیدارها را تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و خانواده این عزیزان دانست و تصریح کرد: اخلاص ایثارگران و شهدا الگوی مناسبی برای همگی بوده و پیشرفت‌های حاصله در جامعه مرهون اخلاص و ایثار شهدای والامقام است.

مقبلی در پایان افزود: همه ما آمده‌ایم در راستای آرمان شهدا و در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بسیجی‌وار و جهادگونه خدمتگزار مردم عزیز باشیم و از درگاه ایزد منان خواستاریم که توفیق خدمتگزاری صادقانه به مردم را به ما عنایت کند.

حجت‌الاسلام حسین لزومی نیز در ادامه بیان کرد: شهدا ناظر و شاهد اعمال ما هستند و شهیدان جان خود را هدیه کرده تا این انقلاب زنده بماند و پیشرفت‌های حاصله در کشور مدیون زنده نگه داشتن یاد شهدا و تبعیت از آرمان‌های آنان است.

امام جمعه شهرستان پاکدشت حضور خانواده شهدا و ایثارگران در جامعه را موجب یادآوری مسیر انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: خانواده شهدا به ما کمک می‌کنند که راه صحیح را تشخیص دهیم و در مسیر شهدا که همان مسیر انقلاب و ارزش‌های والای اسلامی است، گام برداریم و پیرو راه آنان باشیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول