اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تبریک استاندار لرستان به پهلوان محسن کاییدی

برافراشتن پرچم انقلاب اسلامی مایه سرافرازی خانواده شهداست

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان با صدور پیامی افتخارآفرینی ورزشکاران قهرمان لرستان و کسب مدال‌های طلا و نقره مسابقات پارالمپیک لندن را به این ورزشکار، جامعه ورزشی و مردم شریف لرستان تبریک گفت.

برافراشتن پرچم انقلاب اسلامی مایه سرافرازی خانواده شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در پیام تبریک حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان خطاب به پهلوان محسن کاییدی آمده است: موفقیت ارزشمند جنابعالی در کسب دو مدال طلا و نقره در مسابقات پارالمپیک لندن باعث خوشحالی ملت شریف ایران و مردم سرفراز لرستان شد.

در این پیام هم‌چنین می‌افزاید: برافراشتن پرچم زرین و ارزشمند جمهوری اسلامی با رشادت و تلاش و همت والای شما، مایه خوشحالی و سرافرازی همه هم‌میهنان و خانواده‌های شهداست.

استاندار لرستان در این پیام تبریک افزوده است: برافراشتن پرچم زرین و پر افتخار جمهوری اسلامی در این دوره از مسابقات را به حضرت‌عالی، خانواده محترم و تمام مردم شهیدپرور میهن اسلامی به ویژه استان لرستان تبریک عرض می‌کنیم.

هم‌چنین استاندار لرستان با ارسال پیامی برای دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان درخشش تاریخی ورزشکاران سرافراز میهن اسلامیمان در عرصه پر اهمیت مسابقات المپیک و متعاقب آن مسابقات پارالمپیک که با کسب دو افتخار بزرگ و به دست آوردن دو مدال طلا و نقره توسط جوان دلاور و پهلوان لرستان محسن کائیدی حاصل شد را به وی تبریک گفته است.

انتهای پیام/ب30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول