اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای طرح سپاس

مشکلات 100 خانواده شهید در ماهان بررسی شد

خبرگزاری فارس: در راستای اجرای طرح سپاس به همت بنیاد شهید کرمان مشکلات 100 خانواده شهید در بخش ماهان بررسی شد.

مشکلات 100 خانواده شهید در ماهان بررسی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پیش از ظهر امروز 16 اکیپ از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با حضور در بخش ماهان و توابع آن با بیش از 100 خانواده شهید و ایثارگر دیدار و از نزدیک با آنها گفت‌وگو کردند.
در این دیدارها نمایندگان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان دیدار و از نزدیک با آنها گفت‌وگو کردند و با بررسی مسائل و مشکلات این خانواده‌ها مطالب را برای بررسی جمع‌بندی و حل مشکل به مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان ارائه دادند.
محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز با حضور در منزل تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با آنها دیدار و صبر و استقامت خانواده‌های شهدا را در راستای تربیت فرزندان صالح و زنده نگهداشتن یاد شهدا ستود.
وی در این دیدار با تأسی به فرمایش رهبر معظم انقلاب هر شهید را پرچمی برای پیروزی انقلاب دانست و اظهار داشت: ما باید دین خود را به امام (ره)، شهدا و انقلاب ادا کنیم و برخود لازم می‌دانیم که شخصا به حضور خانواده‌های معظم شهدا برسیم و عرض ارادت داشته باشیم.
حسنی‌سعدی با تقدیر از همکاران هدف از این دیدارها را اجرای طرح سپاس و مراجعه معکوس اعلام کرد و از اجرای طرح عظیم در تمام شهرستان‌های استان کرمان خبر داد و گفت: با توکل بر خدا و همت همکاران از تمام خانواده شهدا و ایثارگران دیدار می‌شود.
انتهای پیام/صا30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول