اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور ریگان:

رشته‌های پیام‌نور ریگان به 12 مورد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور ریگان گفت:850 دانشجو پیام‌نور ریگان در بخش‌های علمی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم انسانی و در 12 رشته تحصیل می‌کنند.

رشته‌های پیام‌نور ریگان به 12 مورد افزایش یافت

رئیس دانشگاه پیام نور واحد ریگان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور دانشگاهی اسلامی پیشرو و بالنده در حد شاخص‌‌ترین دانشگاه‌های بارز دنیای اسلام است.

ایرج رحیم‌زاده تصریح کرد: این دانشگاه با دارا بودن جایگاه ویژه علمی در تولید علم و اشاعه علم، آموزش و پژوهش با بهره‌گیری از خدمات استادان مجرب برای تربیت کارآمدترین دانشجویان کشور فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر دانشگاه پیام نور ریگان در سال جاری  افزود: دانشگاه پیام نور با شعار "آموزش برای همه در همه جا و در همه وقت" زمینه ادامه تحصیل را برای تمام اقشار علاقمند جامعه فراهم آورده است.

رحیم‌زاده بیان داشت: دستیابی به توسعه پایدار و رفع محرومیت‌ها در گرو ارتقای همه‌جانبه جامعه در حوزه‌های مختلف است و در این میان ارتقای سطح بینش، بصیرت و سواد علمی جوامع از جمله شاخص‌های مهم رسیدن به توسعه پایدار به شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: در واقع جوانان سرمایه‌های عظیم و بالقوه کشور در فتح قله‌های پیشرفت در سطح جهان هستند و پیشرفت کشور، حفظ و تداوم نظام اسلامی مرهون حضور آگاهانه و صادقانه آنها در عرصه‌های مختلف است که با ایجاد بستر ادامه تحصیل زمینه کاربردی کردن استعدادها فراهم می‌شود.

رحیم‌زاده افزود: در شهرستان ریگان با همت مسئولان دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم دانشگاه پیام نور در مهر ماه 86 با ایجاد دو رشته و جذب 76 نفر دانشجو راه‌اندازی شد.

وی ابراز داشت: این دانشگاه هم اکنون با 12 رشته و اشتغال به تحصیل حدود 850 نفر دانشجو در بخش‌های علمی، علوم پایه،  فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم انسانی با جذب دو نفر هیئت علمی و افزون بر 30 نفر مدرس مدعو فعالیت خود را استمرار بخشیده است.

رحیم‌زاده بهره‌برداری از ساختمان جدید دانشگاه در هفته دولت و دانش‌آموختگی بیش از 40 نفر دانشجو و راهیابی تعدادی از دانشجویان به مقطع کارشناسی ‌ارشد را از جمله اقدامات انجام شده در دانشگاه پیام نور واحد ریگان ذکر کرد.

وی گفت: توسعه و تشکیل هسته‌ها و کانون‌های علمی و فرهنگی، تشکیل انجمن فارغ‌التحصیلان بسیج دانشجویی، برگزاری کلاس‌های ارشد ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر از دیگر فعالیت‌های این دانشگاه است.

وی اذعان داشت: چاپ و انتشار نشریه علمی و فرهنگی روزنه، برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌ها و نشست علمی، اجرای اردوهای جهادی طرح هجرت سه و مشارکت دادن دانشجویان در زمینه‌های مختلف نمونه‌هایی از فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی در این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول