اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد

بررسی اشکالات واگذاری‌های صنعت و معدن مازندران در مجلس

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در نخستین هفته بازگشایی مجلس، اشکالات واگذاری‌ها در بخش صنعت و معدن مازندران در صحن علنی مجلس مورد بحث قرار می‌گیرد.

بررسی اشکالات واگذاری‌های صنعت و معدن مازندران در مجلس

سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان قائمشهر درباره نتایج بازدید اعضای کمیسیون مجلس در بازدید از صنایع و معادن مازندران اظهار داشت: این بازدید برای مطلع شدن اعضای کمیسیون که منشاء قانون‌گذاری در مجلس هستند انجام شد و به دنبال این بازدیدها همه پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارش‌ها تهیه شد.

وی افزود: جلسه کمیسیون که تلفیقی از جلسه مدیران استان و کمیسیون صنایع و معادن بود با حضور نمایندگان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران برگزار و مشکلات این حوزه مطرح شد، در نهایت اعضای کمیسیون نتیجه گزارش‌ها را ارائه دادند و تصمیم اولیه این شد که موضوع صنایع و معادن مازندران به عنوان یک بحث جدی در مجلس دنبال شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس نهم تصریح کرد: در نخستین هفته بعد از بازگشایی مجلس قرار شد اولین جلسه کمیسیون با محوریت مازندران و موضوع آن شکایاتی درباره اشکالات واگذاری‌های بخش صنایع و معادن استان باشد و این موضوع در صحن علنی مجلس مورد بحث قرار گیرد تا مجلس و دولت و مدیران استانی پیگیر مسائل مطروحه شوند.

حسینی افزود: درباره البرز مرکزی و کک‌سازی سوادکوه، نساجی قائمشهر، شهرک‌های صنعتی سه شهرستان قائمشهر، سوادکوه و جویبار بحث‌های مجزایی انجام و مقرر شد با حضور مولایی معاون وزیر صنعت این برنامه‌ها به جد پیگیری شود.

وی ادامه داد: در هفته اول یا دوم مهر ماه با حضور غضنفری وزیر صنایع، رئیس سازمان صنعت و معدن مازندران، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان و همه معاونان وزارت‌خانه، موضوع‌های مربوط به این حوزه در مازندران مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای لازم اتخاذ شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس نهم درباره وضعیت نساجی قائمشهر اذعان داشت: نمی‌خواهم وارد بحث در این موضوع شوم، ولی راجع به واگذاری و شرایط سرمایه‌گذار نساجی جلسات مکرر انجام شد و طی این جلسات فرصتی در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفت تا به کارهای خود سروسامان دهد که در صورت عدم اجرای تعهدات سرمایه‌گذار تصمیم‌هایی برای برخورد نیز اتخاذ شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول