اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرری صورت می‌گیرد

هوشمندسازی پایانه‌های تاکسیرانی جنوب تهران

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از راه‌اندازی سامانه هوشمند کنترل ورود و خروج تاکسی‌های این منطقه در پایانه‌های تاکسیرانی خبر داد.

هوشمندسازی پایانه‌های تاکسیرانی جنوب تهران

علیرضا اسفراینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از راه‌اندازی سامانه هوشمند کنترل ورود و خروج تاکسی‌های این منطقه در پایانه‌های تاکسیرانی خبر داد.

وی هدف از راه‌اندازی این سامانه را کنترل عملکرد و نظارت بیشتر بر تاکسی‌های منطقه عنوان کرد و افزود: سامانه هوشمند کنترل ورود و خروج تاکسی‌ها مبتنی بر تکنولوژی استفاده از RFID بوده و از این طریق امکان کنترل محل تردد هر تاکسی در هر نقطه از شهر ایجاد می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در ادامه به لزوم هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی به منظور ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: به منظور هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی دستگاه مورد اشاره بر روی بیش از 3 هزار و 500 تاکسی سطح منطقه نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: با استفاده از این فن‌آوری از تردد و جابه‌جایی مسافر در داخل شهر توسط تاکسی‌های متعلق به شهرستان‌های اطراف تهران نیز جلوگیری می‌شود و مشکل عدم خدمات‌رسانی برخی تاکسی‌ها در خطوط پیش‌بینی شده و حضور در مسیرهای پر مسافر و دربستی برطرف می‌شود.

محدوده جغرافیایی منطقه 20 از شمال به بزرگراه آزادگان و مناطق 15 و 16، از غرب به بزرگراه بهشت زهرا (س) و منطقه 19 و از شرق به شهرک دولت‌آباد و منطقه 15 محدود می‌شود و سه پایانه تاکسیرانی مترو شهرری، مترو جوانمرد قصاب و زکریای رازی با 52 خط تاکسیرانی در این منطقه فعال است.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول