اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ورود کلاس اولی‌ها

جشن شکوفه‌ها در‌ کوهبنان برگزار شد

خبرگزاری فارس: آیین نمادین جشن شکوفه‌ها همزمان با سراسر کشور با ورود کلاس اولی‌ها در‌ آموزشگاه پسرانه فرهنگیان کوهبنان برگزار شد.

جشن شکوفه‌ها در‌ کوهبنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسم جشن شکوفه‌ها در این شهرستان با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش به صورت نمادین‌ در آموزشگاه پسرانه فرهنگیان کوهبنان برگزار شد.

احمد نیکخواه ‌مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: از خدا‌وند بزرگ و منان در‌خواست می‌کنیم در این ماه مهر از مهر بیکران خویش به همه ما ببخشاید و این آغاز دوباره را بر ایمان‌ آغازی مبارک رقم بزند.

وی عنوان کرد:‌ برپایی جشن شکوفه‌ها با حضور دانش‌آموزان و والدین کمک بسیار مناسبی برای کاهش اضطراب دانش‌آموزان از فضای مدرسه دارد، لذا فرهنیگان تلاش می‌کنند ‌در این جشن فضای مفرحی ایجاد کرده که می‌تواند ذهنیت جالب توجهی از مدرسه برای کودکان بسازد و برای همیشه در اذهان آنان باقی بماند.

نیکخواه افزود: حضور والدین در این مراسم با کاهش دلهره دانش‌آموزان موجب می‌شود‌ تا در این ساعات ویژه خاطرات زیبایی را همراه بچه‌ها ثبت کنند.

وی از اولیای دانش‌آموزان در‌خواست کرد تا با ارتباط مؤثر و مداوم با مدرسه در پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان با مدیر و کادر آموزشی مدرسه همراه و همگام باشند تا شاهد رشد و بالندگی بیشتر در آموزش و پرورش باشیم.

نیکخواه با بیان وظایف یک دانش‌آموز خوب بیان داشت: نخستین وظیفه دانش‌آموزان خوب درس خواندن‌، احترام به والدین و معلمان مدرسه‌، مؤدب بودن و رعایت قوانین و مقررات مدارس است.

وی گفت: تدوین برنامه‌های ‌عملیاتی در راستای ترویج‌، تقویت مستمر و تحکیم فضایل اخلاقی، انس با قرآن و استمرار فرهنگ اسلامی ایرانی بر‌اساس معیارهای اسلامی در محیط‌های تربیتی با استفاده از تمام ظرفیت‌های آموزشی و تربیتی در دوره ابتدایی از مهم‌ترین اهداف سند تحول بنیادین است.

نیکخواه ابراز داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم و امکانات برای حضور دانش‌آموزان پایه ششم در کلاس‌های درس در سال تحصیلی 92-91 آماده ‌و با ایجاد مدارس خاص قرآنی گام‌های مؤثری برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری برداشته شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول