اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

16 هزار کلاس اولی روز شکوفه‌ها را جشن گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد گفت: امسال بیش از 16 هزار دانش‌آموز در مدارس ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری حاضر می‌شوند و سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

16 هزار کلاس اولی روز شکوفه‌ها را جشن گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شکرالله چراغیان صبح امروز در مراسم نواختن زنگ شکوفه‌ها که به صورت نمادین در دبستان پسرانه حاج یدالله کیانی شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: همه ما باید برای تعلیم و تربیت آینده‌سازان میهن اسلامی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ذهن دانش‌آموز در این مقطع مانند لوح سفیدی است، گفت: بر همین اساس معلمان با توجه به تجارب خود باید دقت کافی را برای بیان مسایل آموزشی و تربیتی داشته باشند.

چراغیان در ادامه با اشاره به سند تحول بنیادی در آموزش و پرورش، آن را یک طرح مهم دانست و گفت: این طرح برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی در کشور برگزار شده است که امیدواریم دانش‌آموزان و معلمان در این زمینه به مشکلی برنخورند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد از حضور 16 هزار دانش‌آموز کلاس اولی در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: این تعداد دانش‌‎آموز در 916 مدرسه ابتدایی در قالب 4 هزار کلاس درس آغاز سال تحصیلی خود را جشن می‌گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای نظام 3ـ3ـ6 در مدارس کشور و به تبع آن در استان چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر مشکلی برای اجرای این نظام در مدارس این استان وجود ندارد.

چراغیان تصریح کرد: همه اقدامات در زمینه ساماندهی و سازماندهی دانش‌آموزان برای اجرای نظام 3ـ3ـ6 در مدارس صورت گرفته است.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: شهدا گنجینه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که دانش‌آموزان باید همیشه در زندگی خود آنها را سرلوحه و الگوی خود بدانند.

جشن شکوفه‌ها امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد و جمعی از مسئولان استانی در دبستان پسرانه حاج یدالله کیانی شهرکرد برگزار شد و دانش‌آموزان با عبور از زیر قرآن یکی یکی وارد کلاس‌های درس شدند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول