اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

28 هزار کلاس اولی امروز راهی مدرسه شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 28 هزار کلاس اولی امروز نخستین روز شروع به تحصیل را با برگزاری جشن شکوفه‌ها آغاز کردند.

28 هزار کلاس اولی امروز راهی مدرسه شدند

جلال امینی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در سال‌جاری با الهام از پیام‌های ارزشمند مقام معظم رهبری و همکاری نهادهای موثر برنامه‌ریزی مبتنی بر دانش و تجربه در بازگشایی مدارس، آمادگی کاملی برای آغاز به کار سال تحصیلی جدید را داریم.

امینی ادامه داد: برای اجرای نظام جدید آموزشی و سند تحول بنیادین  تمهیدات لازم در خصوص ساماندهی نیروی انسانی‌، فضای آموزشی اندیشیده شده است و با همکاری مجموعه تلاش‌گران آموزش و پرورش شاهد حضور بانشاط  و شادی‌آفرین دانش‌آموزان در کلاس‌های درس خواهیم بود.

وی ضمن اعلام آمادگی کامل اجرای دقیق و بند به بند سند تحول بنیادین و نظام آموزشی 6.3.3 در استان کرمانشاه ‌تصریح کرد: نظام آموزشی 3-3-6 به نحو‌ احسن در استان کرمانشاه اجرایی خواهد شد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تغییر کتب درسی پایه‌های دوم و ششم ابتدایی در سراسر کشور افزود: ساماندهی نیروی انسانی در استان کرمانشاه دو ماه زودتر از سال‌های گذشته صورت گرفته است و تمامی همکاران با آمادگی کامل در کلاس‌های درس حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به طرح هوشمند‌سازی مدارس استان افزود: طرح هوشمند‌سازی مدارس در 536 مدرسه استان کرمانشاه صورت گرفته است و مقدمات لازم برای  اجرایی کردن این طرح در سایر مدارس هم فراهم شده است.

امینی با بیان اینکه استان کرمانشاه بیش از 171 شهید فرهنگی و 736 شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرده است افزود: در استان کرمانشاه 3 هزار و 228 مدرسه دولتی فعالیت می‌کنند که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از این تعداد 2 هزار و 816 مدرسه به نوبت صبح منتقل شده‌اند‌.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیمه طلایی فرهنگیان یکی از اقدامات ارزنده است گفت: در استان کرمانشاه برای 56 هزار و 817 نفر از جامعه فرهنگی کشور کارت بیمه طلایی صادر شده است‌.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول