اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش جم خبر داد

راه‌اندازی 5 مدرسه جدید در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش جم از راه‌اندازی پنج مدرسه جدید در شهرستان جم در سال تحصیلی جاری خبر داد.

راه‌اندازی 5 مدرسه جدید در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان اظهار داشت: تعلیم و تربیت از مهم‌ترین مسایل در جامعه است و تقویت نهاد آموزش و پرورش یک امر ضروری است.

وی افزود: افزایش سطح کیفیت تعلیم و تربیت امری لازم است و امسال با اجرای طرح تحول بنیادین شاهد بهبود وضعیت تعلیم و تربیت خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش جم ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رزمندگان و تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت خاطر نشان کرد: مهر امسال شاهد اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش خواهیم بود که به یاری خداوند متعال برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

 اسکندری از راه‌اندازی پنج مدرسه جدید در شهرستان جم خبر داد و گفت: دو دبیرستان بزرگسالان، دو مدرسه شاهد و یک دبیرستان نمونه دولتی در سال جدید راه‌اندازی می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این شهرستان استعدادهای فراوانی وجود دارد که با بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و رایزنی‌های انجام شده به حول قوه الهی و تلاش‌های پیگیر همکاران بزرگوار و همکاری مردم شریف جم برای نخستین بار شاهد افتتاح دو دبیرستان بزرگسال دخترانه و پسرانه و همچنین یک هنرستان کارودانش در شهرستان هستیم که نوید روزهای خوبی برای رشد و ارتقا و بالندگی و پیشرفت علمی شهرستان می‌دهد.

رئیس آموزش و پرورش جم همچنین از راه‌اندازی یک دبیرستان نمونه دولتی با نام ریحانة‌النبی و دو مدرسه شاهد نیز در شهرستان در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

اسکندری بیان کرد: از همه ظرفیت و توان موجود برای پیشرفت روزافزون علم و ادب و فرهنگ در شهرستان بهره می‌بریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول